گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران وارد می شود اجاره مسکن در منطقه طلاب مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | تعدد فایل‌های کمتر از ۱۰۰ متر (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) عراق، اصلی‌ترین مقصد صادرات مرغ منجمد ایرانی ورق در بازار خودرو برگشت؛ قیمت‌ها صعودی شد | آخرین قیمت پژو، سمند، ساینا، شاهین، دنا و تارا (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کار: مسکن، معیشت، اشتغال و دستمزد مهمترین دغدغه‌های جامعه کارگری است هفته کارگر رسید، تکلیف دستمزد کارگران مشخص نشد قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | رقابت تارا و ۲۰۷ در مسیر گرانی (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت روغن مایع در بازار + جدول (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار برای خریدوفروش طلای عیارپایین و بدل‌اندازی به‌جای طلا در بستر سایت‌ها قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت ریزش قیمت سکه چه بود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ۲۰ درصدی قیمت لاستیک خودرو هشدار درباره تورم‌زایی افزایش مدت اجرای نهضت ملی مسکن با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده انجام می‌شود (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاهش قیمت به بازار خودرو هم رسید + قیمت روز خودرو (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مزد‌های پرداختی، به هیچ وجه کفاف تامین حداقل سبد معیشت کارگران را نمی‌دهد خودرو شاسی‌بلند چینی در بازار ایران، ۷۸۰ میلیون تومان شد + جدول با فروشندگان طلای با عیار پایین برخورد قانونی می‌شود بالاخره با تعطیلی پنجشنبه‌ها، حقوق کارگران چه می‌شود؟ صدور یک روزه گواهینامه رانندگی فقط با ۵۷۰ هزار تومان! + جزییات افتتاح پروژه عظیم تامین آب و برق سریلانکا با دانش مهندسان ایرانی + عکس دلار به کانال ۶۳ هزار تومان برگشت | روند نزولی قیمت طلا و دلار ادامه دارد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنسرسیوم چیست؟ + معروف‌ترین کنسرسیوم‌های ایران و جهان زندگی ۴۹ درصد ایرانیان روی پهنه‌های فرونشست است خوش‌شانسی سهام کوچک‌تر | گزارش وضعیت بازار سهام (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) لایحه اصلاح قانون کار به مجلس می‌رود | هزینه‌ها دلاری، مزد کارگر ریالی قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

عقد تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان همیاری و اتحادیه تعاونی دهیاری‌های خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۳۱۳۷
  • ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
عقد تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان همیاری و اتحادیه تعاونی دهیاری‌های خراسان رضوی
سازمان همیاری طی تفاهم‌نامه‌ای مشترک با اتحادیه تعاونی دهیاری‌های خراسان رضوی در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های روستایی همکاری می‌کند.
به گزارش شهرآرانیوز، میثم کرمانی با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری با اتحادیه تعاونی دهیاری‌های استان که با حضور اعضای هیات مدیره این اتحادیه منعقد شد، گفت: ظرفیت‌های خوبی در سازمان همیاری وجود دارد که علاوه‌بر رفع بسیاری از نیاز‌های شهرداری‌ها می‌توان از آن‌ها در خدمات‌دهی به دهیاری‌ها نیز استفاده مطلوبی داشت.
وی افزود: باید در وهله نخست تلاش شود در قالب این تفاهم‌نامه ظرفیت سنجی‌ها و نیازسنجی‌های لازم در حوزه دهیاری‌ها و روستا‌های استان صورت گیرد و در قالب قرارداد‌های مختلف، پروژه‌های مرتبط با ابن حوزه تعریف و اجرایی شود.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی با اشاره به استقبال اتحادیه دهیاری‌های استان طرح‌های آموزشی ادامه داد: آمادگی داریم با استفاده از پتانسیل‌های موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره و مرکز علمی کاربردی سازمان در حوزه آموزش دهیاران و کارکنان این بخش همکاری کنیم.
وی بیان کرد: با توجه به توانمندی‌های تخصصی حوزه بازرگانی سازمان و همچنین نیاز دهیاری‌ها به اقلامی، چون بلوکه، جداول سیمانی و ... در اجرای طرح‌های عمرانی روستاها، این ظرفیت وجود دارد تا با راه‌اندازی واحد‌های تولید قطعات بتنی و در جهت ایجاد فرصتی برای کسب درآمد‌های پایدار از این بخش نیز برنامه‌ریزی و از توان سازمان همیاری استفاده شود.
کرمانی گفت: یکی از ظرفیت‌های خوب حوزه روستایی، جاذبه‌های گردشگری و بوم گردی است که می‌توان با استفاده از پتانسیل‌های تخصصی موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری در جهت مدیریت این حوزه و رونق بخشی به صنعت گردشگری روستا‌ها گام‌های موثری برداشت.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های سازمان همیاری برای راه‌اندازی سامانه فروش اینترنتی صنایع‌دستی و محصولات کشاورزی در استان، اظهار کرد: با توجه به وجود حدود ۷۰ تعاونی روستایی در اکثر بخش‌های استان و ارتباط خوب اتحادیه تعاونی دهیاری‌ها با این حوزه می‌توان از پتانسیل‌ها برای شناسایی محصولات بومی هر منظقه درجهت جمع آوری بانک اطلاعاتی برای این سامانه بهره برد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به اینکه غالب روستانشینان گرامی در حوزه دامداری و دامپروری مشغول هستند، می‌توان در قالب تعریف قرارداد‌های مختلف از ظرفیت اتحادیه تعاونی‌های دهیاری‌ها و موسسه صنعتی گوشت مشهد در جهت ساماندهی مطلوب و تامین دام‌های سبک و سنگین برای ذبح و استحصال در کشتارگاه مشهد استفاده کرد.
وی با تاکید بر تشکیل یک کمیسیون مشترک بین سازمان همیاری و اتحادیه تعاونی دهیاری‌های خراسان رضوی و تداوم این نشست‌های تخصصی در راستای تقویت تعاملات و تسریع در رسیدن به اهداف مشترک این حوزه بیان داشت: نمایشگاه بین المللی مشهد فرصت مناسبی است تا ضمن هدف‌گذاری در حوزه روستایی در قالب برگزاری رویداد‌های نمایشگاهی در جهت تقویت این حوزه استفاده کرد.
کرمانی با تاکید بر نقش مشاوره‌ای سازمان همیاری در تدوین و اجرای پروژه‌های اقتصادی در حوزه دهیاری‌ها، خاطر نشان کرد: سازمان همیاری علاوه‌بر رسالتی که در قبال شهرداری‌ها دارد، قادر است به عنوان شتاب‌دهنده در پروژه‌های اقتصادی حوزه روستایی نیز عمل کند و علاوه‌بر همیاری در حوزه اجرا، به عنوان مشاور اقتصادی در حوزه‌های سرمایه‌گذاری و ایجاد طرح‌های توجیه پذیر و اقتصادی به دهیاری‌ها کمک کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->