معرفی بازی | حل معما در دنیای مارها

  • کد خبر: ۱۳۳۷۰۶
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
معرفی بازی | حل معما در دنیای مارها
در بازی امروز که SNIKS نام دارد، با مارهای کوچک و رنگارنگ سر و کار داریم و باید کمک کنیم هر یک به میوه‌ی ‌دلخواهشان برسند.

علیرضا وفایی‌نیا - در بازی امروز که SNIKS نام دارد، با مار‌های کوچک و رنگارنگ سر و کار داریم و باید کمک کنیم هر یک به میوه‌ی دلخواهشان برسند.

این مار‌های رنگارنگ با‌توجه به رنگ بدنشان به‌سمت میوه‌ی دلخواه خود حرکت می‌کنند و با قراردادن سر خود در میوه، آن را مصرف می‌کنند.

این بازی ۱۱۰‌مرحله دارد که هنگام گذشتن از این مرحله‌ها با معما‌های جالبی روبه‌رو می‌شوید بازی به بخش‌های ۲۰‌مرحله‌ای تقسیم شده است و شما با گذراندن مراحل هر بخش، اجازه‌ی ورود به بخش بعدی را پیدا می‌کنید.

در انتخاب مسیر خود در بازی SNIKS باید دقت کنید و سر و ته مار‌های بلند را در‌نظر داشته باشید. میوه‌ها را درون بدن این مار‌ها بگذارید و با یک ضربه، آن‌ها را قورت دهید.

رنگ‌ها در این بازی، نقش مهمی دارند و برای اینکه مار‌های شما بتوانند میوه‌های دلخواهشان را بخورند، باید در زمینه‌ای هم‌رنگ خودشان قرار داشته باشند.

با بالاتر رفتن مراحل، موانع مختلفی سر راهتان قرار می‌گیرند و در طول مرحله باید حواستان به آن‌ها هم باشد. بعضی فضا‌های باریک و تنگ در مرحله‌ها هم وجود دارند که باید برای عبور درست از آن‌ها، حسابی حواستان را جمع کنید.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->