صهیونیست‌ها برای سومین روز متوالی به مسجدالاقصی یورش بردند یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه به شهادت رسید همسر شهید سید مصطفی خمینی درگذشت (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) افکار عمومی جهان مصمم به متوقف‌کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه و کرانه باختری است تأکید فرمانده ارتش بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند سردار فدوی: عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است آمریکا قانونی کردن شهرک سازی‌های اسرائیل را در کرانه باختری خطرناک خواند رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند چین، خواهان پایان فاجعه انسانی در غزه شد تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند واکنش روسیه به کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد
سرخط خبرها

وقوع چندین انفجار در مرز سوریه و عراق+ جزئیات حمله به تانکر‌های حامل سوخت ایران

  • کد خبر: ۱۳۳۸۰۷
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
وقوع چندین انفجار در مرز سوریه و عراق+ جزئیات حمله به تانکر‌های حامل سوخت ایران
گزارش‌های منتشرشده از حمله بامداد امروز به کاروانی از تانکر‌های حامل سوخت در گذرگاه مرزی عراق و سوریه خبر می‌دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، برخی منابع از وقوع چندین انفجار در گذرگاه مرزی «القائم» در مرز‌های عراق و سوریه در ساعات بامدادی روز چهارشنبه خبر می‌دهند.

گفته می‌شود چندین نفر در جریان این سلسله انفجار‌ها کشته شده‌اند. برخی تصاویر ارسالی از حمله هوایی به کاروانی از تانکر‌های حامل سوخت حکایت دارند.

هنوز منابع رسمی عراق درباره این خبر واکنشی نشان ندادند.

گزارش‌های اولیه از شنیده شدن صدای دست‌کم ۴ انفجار در نزدیکی القائم و پرواز هواپیما و بالگرد در نقطه مرزی عراق و سوریه حکایت دارند.

گفته می‌شود یک پهپاد این منطقه را هدف حمله قرار داده و برخی از مواضع گروه‌های مقاومت هدف قرار گرفته است.

صابرین‌نیوز تصاویری را از حمله پهپادی به نزدیکی مرز عراق و سوریه منتشر کرد. صابرین‌نیوز گفته این حملات توسط آمریکا انجام شده است.

منابع خبری مدعی شده‌اند در این حمله کامیون‌های حامل سوخت ایران به لبنان هدف قرار گرفته‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->