کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

«کریس اوانز» جذاب‌ترین مرد ۲۰۲۲ شد

  • کد خبر: ۱۳۳۹۰۷
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
«کریس اوانز» جذاب‌ترین مرد ۲۰۲۲ شد
کریس اوانز، ستاره سینمای هالیوود جذاب‌ترین مرد زنده دنیا در سال ۲۰۲۲ معرفی شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کریس اوانز از نگاه مجله «پیپل» جذاب‌ترین مرد زنده در سال ۲۰۲۲ است. پس از «پل راد» در سال ۲۰۲۱ و «مایکل بی. جردن» در سال ۲۰۲۰، برای سومین بار متوالی بازیگری از «دنیای سینمایی مارول» جذاب‌ترین مرد زنده دنیا لقب می‌گیرد.

اوانز به این مجله می‌گوید: «مصاحبه در مورد کلیت این عنوان دشوار است. شکل عجیبی از تفاخر فروتنانه است.» او به شوخی اضافه می‌کند: «واقعاً بهانه‌ای است برای زورگویی. ادعایی برای آزارگری.»

اوانز به تازگی فیلمبرداری فیلم خانوادگی «رد وان» (Red One) پرایم ویدیو را با همکاری «دووین جانسون» آغاز کرده است. او می‌گوید: «برای زندگی با یک چمدان به مدت شش ماه خیلی پیر شده‌ام و به فاز خوشایندتری رسیده‌ام که از ماندن در خانه راضی‌ام.»

اوانز ادامه می‌دهد: «لذت‌بخش‌ترین جنبه کارنامه‌ام در حال حاضر این است که به اندازه کافی احساس امنیت می‌کنم تا بتوانم پا را از روی پدال گاز بردام. احساس می‌کنم کمی بیشتر آزادی دارم که از صنعت فیلمسازی فاصله بگیرم و در عین حال به دنبال پروژه‌هایی باشم که من را ذائقه هنری‌ام را ارضا می‌کنند.»

اوانز در مورد احتمال بازگشت به نقش «کاپیتان آمریکا» (Captain Amercia) می‌گوید: «به نظر می‌رسد اتفاقی است که مردم دوست دارند شاهدش باشند. نمی‌خواهم هیچ‌کس را ناامید کنم اما سخت است که... دوران بسیار خوبی داشتم و از آن راضی‌ام. برای من بسیار ارزشمند است. باید بی‌نقص باشد. ترسناک است برهم‌زدن چیزی که دوباره باید بگویم بسیار بسیار محترم است. آن نقش برای من بسیار ارزشمند است. بنابراین بازگشت دوباره درخواست ناحسابی است.»

منبع: دنیای تصویر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->