پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات!
سرخط خبرها

اولین گروه از «سامورایی‌های آبی» به قطر رسیدند

  • کد خبر: ۱۳۴۰۴۳
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
اولین گروه از «سامورایی‌های آبی» به قطر رسیدند
اولین گروه از بازیکنان تیم ملی ژاپن برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ وارد قطر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی ژاپن نخستین تیمی است که راهی قطر شده و قرار است اردوی تدارکاتی خود را در این کشور برپا کند، اما در این بین حضور ناگاتومو با یک کلاه بر روی سر، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. او در تمام مدت کلاه را از روی سر خود برنداشت تا به این شکل بر شایعات دامن بزند.

او حتی در لحظه عکس یادگاری نیز این کلاه پاناما را بر سر داشت و در حالی که سایر بازیکنان به صورت عادی برای گرفتن عکس یادگاری ایستاده بودند، ناگاتومو با لبخند همیشگی روی صورت و این کلاه خودنمایی می‌کرد.

نیکان اسپورت نوشته که ناگاتومو قصد دارد مو‌های خاص خود برای جام جهانی را در روز‌های آینده رونمایی کند و به همین دلیل کلاه وسترنی خود را در تمام لحظات همراه داشته است.

حتی تصاویر منتشر شده در لحظه ورود به هتل محل اقامت نیز نشان می‌دهد ناگاتومو حتی یک لحظه هم کلاه خود را برنداشته است.

«هاجیمه موریاسو» سرمربی تیم ملی ژاپن در فهرست ۲۶ نفره خود اغلب از بازیکنان شاغل در لیگ‌های اروپایی دعوت کرده و آن‌ها قرار است بعد از بازی‌های روز یکشنبه به اردوی این تیم اضافه شوند.

ژاپن در جام جهانی در گروه دشواری قرار گرفته و باید با اسپانیا، آلمان و کاستاریکا رقابت کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->