سرخط خبرها

ظاهری متفاوت «برندن فریزر» در فیلم The Whale

  • کد خبر: ۱۳۴۰۷۴
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
ظاهری متفاوت «برندن فریزر» در فیلم The Whale
برندن فریزر در فیلم The Whale به کارگردانی دارن آرونوفسکی با ظاهری متفاوت ظاهر شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ اولین تریلر فیلم The Whale منتشر شده است. شرکت A۲۴ بالاخره امروز اولین تریلر فیلم وال را منتشر کرد که در این تریلر شاهد تصاویر کوتاهی از اتفاقات این فیلم مرموز هستیم که صد البته اطلاعات خیلی زیادی را منتشر نمی‌کند و تمرکز بیشتر آن روی ظاهر و گریم بسیار متفاوت برندن فریزر هستیم.

برندن فریزر در فیلم وال نقش چارلی، یک مرد میانسال با وزن ۲۷۰ کیلوگرم را بر عهده دارد در تلاش است تا با دختر ۱۷ ساله‌اش دوباره ارتباط برقرار کند. علاوه‌بر تریلر، اولین پوستر فیلم The Whale نیز منتشر شده است که درواقع برگرفته از تصویر رسمی این فیلم با حضور بردن فریزر است و در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر باشید:

«برندن فریزر» با ظاهری متفاوت در فیلم The Whale

برندن فریزر، سدی سینک، هانگ چائو، سامانتا مورتون، تای سیمپکینز و ساتیا سرینداران، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Whale حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دارن آرونوفسکی، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Pi، فیلم Requiem for a Dream، فیلم The Fountain، فیلم The Wrestler، فیلم Black Swan، فیلم Noah و فیلم Mother وظیفه کارگردانی فیلم The Whale را براساس فیلمنامه‌ای از ساموئل دی هانتر بر عهده داشته است.

فیلم The Whale برای اکران در تاریخ ۹ دسامبر (۱۸ آذر)‌ برنامه‌ریزی شده است. فیلم وال پیش از این در جشنواره فیلم ونیز امسال نمایش داده شده بود و نقدهای مثبتی را دریافت کرد.

منبع: هنر ام روز

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->