شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی
سرخط خبرها

مقصد ارسلان مطهری مشخص شد!

  • کد خبر: ۱۳۴۱۳۰
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
  • ۱
مقصد ارسلان مطهری مشخص شد!
مهاجم مازاد استقلال با کاری که در کرمان انجام داد ماندنش در این تیم را قطعی کرد!

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، چند بازیکن استقلال در تلاشند که شرایط خود را برای جلب رضایت ساپینتو سرمربی تیم تغییر دهند و در این میان سجاد شهباززاده وضعیت متفاوتی دارد. این بازیکن که مدت‌هاست نتوانسته در ترکیب استقلال موثر ظاهر شود در حال حاضر صحبت از جدایی وی از استقلال است.

از طرفی شنیده می‌شد ساپینتو اعلام کرده در مورد جدایی این بازیکن یا ارسلان مطهری از استقلال با تردید روبرو شده و گل زدن ارسلان در کرمان باعث شد که وضعیت شهباززاده در آینده با استقلال تقریبا مشخص شود! مطهری گل قهرمانی استقلال را در مقابل نساجی به ثمر رساند تا سرمربی استقلال وی را قهرمان تیمش خطاب کند و مشخص شود که این بازیکن قرار نیست از استقلال برود و نیم فصل دوم نیز با تیم می‌ماند.

اما اوضاع مطهری در استقلال باعث شد که شهباززاده از ترکیب تیم دورتر شود و اعلام شده در صورتی که کاوه رضایی نیز به استقلال بازگردد این بازیکن قطعا از استقلال جدا می‌شود. گفتنی است مقصد این بازیکن هنوز مشخص نیست، اما احتمال توافق مدیران استقلال با مسوولان تراکتور بر سر تعویص وی با رضایی بسیار زیاد است و این مهاجم برای قرار گرفتن در شرایط بازی و بازگشت به روز‌های خوبش راضی به این انتقال است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اس اس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
0
0
از همون اولش هم نبایددوباره می‌گرفتند!بازی کنی که دوران فوتبالش تمام‌شده.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->