فرمانده انتظامی مشهد خبر داد:

کشف ۹ هزار قرص روانگردان در مشهد

  • کد خبر: ۱۳۴۵۹
  • ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
کشف ۹ هزار قرص روانگردان در مشهد
در پی ردزنی‌های دقیق مأموران کلانتری طبرسی شمالی ۹هزار قرص روانگردان در مشهد کشف و عامل توزیع آن نیز دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، فرمانده انتظامی مشهد در تشریح ماجرا به قدس گفت: از ابتدای سال جاری تا امروز و براساس گزارش‌های واصله چند نفر بر اثر استفاده قرص‌های روانگردان و توهم‌زا دچار مسمومیت شدند و برخی هم جان خود را از دست داده‌اند.
سرهنگ عباس صارمی ساداتی ادامه داد: با توجه به اهمیت ماجرا چندین جلسه با حضور پلیس‌های تخصصی مستقر در کلانتری‌ها گذاشته شد و در جمع‌بندی اقدامات کارشناسانه مناطقی که بیشترین درگیری با ماجرا را داشتند و توزیع قرص‌های توهم‌زا در آنجا صورت گرفته شده بود مشخص و چند تیم زبده پلیسی مأمور شدند عامل و یا عاملان اصلی توزیع قرص‌های روانگردان را مورد شناسایی و پیگرد قرار دهند.


شناسایی مرد چهل و چهار ساله در طبرسی


سرهنگ عباس صارمی ساداتی تصریح کرد: برپایی همین اقدامات و عملیات ردزنی در چند منطقه شهر کلید خورد و مأموران به صورت شبانه‌روزی و نامحسوس افراد مشکوک را تحت‌نظر قرار دادند.
رئیس پلیس مشهد عنوان کرد: به واسطه این سلسله اقدامات بود که چند روز پیش تیم‌های تجسس کلانتری طبرسی شمالی گردش کاری خود را به فرماندهی انتظامی مشهد ارسال و اعلام کردند فردی حدوداً چهل‌وچهار ساله در بولوار طبرسی دوم به صورت گسترده‌ای در حال توزیع انواع قرص‌های روانگردان و توهم‌زاست.
وی افزود: این‌گونه بود که دستور شناسایی محل تخلف و نحوه ارتباط گیری متهم با دیگران صادر شد و در پی آن مشخص شد متهم میانسال قرص‌های ممنوعه را به افراد جوان منطقه می‌فروشد و خودش هم در همان حوالی زندگی می‌کند.


کشف انواع قرص توهم‌زا و ممنوعه


فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: وقتی مستندات کافی جمع‌آوری شد هماهنگی قضایی برای انجام آخرین مرحله از عملیات پلیسی هم صورت پذیرفت و فرد مجرم که یکی از عاملان اصلی فروش قرص‌های روانگردان در مشهد بود، در محل اختفایش محاصره و دستگیر شد.
پس از دستگیری متهم مأموران کلانتری طبرسی شمالی به دقت خانه او را مورد بازرسی قرار دادند که حدود ۹ هزار انواع قرص روانگردان که در محل مخفی شده بود به همراه تعداد زیادی شربت متادون و قرص‌های ترامادول کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با توجه به گستردگی اقدامات مجرمانه صورت گرفته از سوی متهم، مأموران در تلاش هستند تا دیگر جرایم مرد میانسال را کشف و همدستان احتمالی دخیل در این ماجرا را دستگیر کنند.

وی در پایان به خانواده‌ها توصیه کرد: والدین روی رفتار نوجوانان و جوانان خود به دقت نظارت داشته باشند و در صورتی که در رفتار آن‌ها تغییراتی مشاهده کردند به‌سادگی از کنار ماجرا عبور نکنند.

منبع: قدس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->