مشهد اولین مقصد سفر‌های ریلی مردم در نوروز شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند
سرخط خبرها

افزایش درآمد‌های شهرداری مشهد از محل جایگاه‌های CNG

  • کد خبر: ۱۳۴۶۴۸
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
افزایش درآمد‌های شهرداری مشهد از محل جایگاه‌های CNG
معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرداری مشهد گفت: ارتقاء بهره‌وری و کسب درآمد برای مشهد علاوه بر ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های در اختیار شهرداری یکی از محور‌های شاخص مدنظر معاونت اقتصادی بوده و براساس همین رویکرد، موفق شده‌ایم درآمد‌های شهرداری از محل جایگاه‌های CNG را ۳۰ درصد افزایش بدهیم.

گروه مشهد | شهرآرانیوز، محمود عیدی در گفتگو با شهرآرانیوز با بیان اینکه سوخت CNG از اوایل دهه ۸۰ وارد سبد سوخت حمل‌ونقل کشور شده، اظهارکرد: خوشبختانه این صنعت طی مدتی ۱۰ ساله و تا ابتدای دهه ۹۰ به پیشرفت و جایگاه خوبی رسید و به دلیل قیمت ارزان‌تر نسبت به بنزین با استقبال خوبی از سوی هموطنان همراه شد.

وی با اشاره به اینکه از سال ۹۷، معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرداری مشهد مقدس به صورت مشارکتی و با نقش‌آفرینی مستقیم به این عرصه ورود کرده است، خاطرنشان کرد: ثمره این مشارکت و ایفای نقش، احداث و جانمایی ۲۹ جایگاه سوخت CNG در سطح شهر مشهد بوده است.

عیدی بیان کرد: طی یکسال اخیر، یکی از دغدغه‌های معاونت اقتصادی، افزایش تعداد این جایگاه‌ها بوده، چرا که ارائه خدمات مطلوب به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی را یکی از ماموریت‌های جدی خود می‌داند.

وی با اشاره به اضافه شدن ۲ جایگاه CNG از ابتدای سال یادآور شد: جانمایی و احداث این جایگاه‌ها، به دلیل مسائل ایمنی تابع ضوابط و شرایط خاص و سختگیرانه‌ای است، ولی در عین حال، معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری موفق شده طی یک سال اخیر، ۲ جایگاه در موقعیت‌های مکانی بسیار مهم و پرتردد احداث کند؛ جایگاه‌هایی که یکی در ابتدای محور خروجی مشهد به سمت نیشابور و دیگری در بولوار آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی قرار دارد.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرداری مشهد بیان کرد: یکی از محور‌های شاخص فعالیتی معاونت اقتصادی، ارتقاء بهره‌وری و کسب درآمد برای شهر علاوه بر ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های در اختیار شهرداری است که تاکنون قدم‌های سازنده‌ای در این خصوص برداشته شده است. یکی از مصادیق عینی‌بخشی به این رویکرد، همین جایگاه‌های CNG هستند؛ جایگاه‌هایی که در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال درآمد داشته‌اند.

وی گفت: روزانه به طور متوسط ۳۸ هزار خودرو از خدمات جایگاه‌های CNG متعلق به شهرداری مشهد استفاده می‌کنند. درحال حاضر، از ابتدای امسال تاکنون، در مقایسه با مدت مشابه، درآمد شهرداری مشهد از این جایگاه‌ها به ۱۱۰ میلیارد ریال رسیده که رشد ۳۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد؛ طبق پیش‌بینی‌ها، درآمد شهرداری در سال جاری تا پایان سال به حدود ۱۶۸ میلیارد ریال خواهد رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->