دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد افزایش تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل در مشهد درباره شکل‌گیری بولوار شهید قرنی مشهد| قصه ۶۰ ساله «قرنی» تاسیس چند مرکز خلاقیت و نوآوری تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر در مشهد تخصیص ۴‌میلیارد تومان برای بهسازی پیاده‌رو‌های برخی محلات منطقه ۳ شهرداری مشهد ویژگی‌ شهر ترمیمی وجود المان‌های طبیعی در آن است | المان‌های شهری مشهد به صورت دائم جانمایی شود در یک‌صدوسیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | هر ماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود تصویب طرح تفصیلی ۲ منطقه منفصل مشهد | پایان بلاتکلیفی ۱۲ ساله قرقی و مهرگان اعمال قانون ۱۶۰۸ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۶۵ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جدیدترین آمار ساختمان‌های ناایمن مشهد اعلام شد شهرداری مشهد به حوزه نوآوری و خلاقیت وارد می‌شود+ فیلم تعداد فوتی‌های مشهد در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
سرخط خبرها

ویدئو | جزئیات شهادت شهید براتی از زبان مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۳۴۶۶۹
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
  • ۶
ویدئو | جزئیات شهادت شهید براتی از زبان مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی جزئیات شهادت شهید مدافع امنیت براتی را تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی حسن‌زاده، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، در گفت‌وگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: بسیجی شهید حسن براتی، از مدافعان شهید امنیت در اعتراضات اخیر است که حین مأموریتی از سوی سپاه و بسیج به خودرویی مشکوک شده و ایست می‌دهند تا بازرسی کنند. سرنشینان خودرو که به سلاح مجهز بودند به سمت نیرو‌های بسیج تیراندازی می‌کنند که چندین گلوله به این شهید اصابت می‌کند.

تعداد بازدید : 931

وی اظهار کرد: این شهید حدود یک ماه در بیمارستان بستری بود که صبح امروز ۲۳ آبان ماه به خیل عظیم شهدا پیوست.

وی گفت: در محضر خانواده شهید حضور پیدا کردیم تا ضمن اعلام خبر شهادت ایشان برنامه‌ریزی‌ها برای مراسم تشیع پیکر شهید را داشته باشیم که از مهدیه مشهد به سمت حرم رضوی انجام خواهد شد.

به گفته حجت‌الاسلام حسن‌زاده، زمان دقیق مراسم اعلام خواهد شد و از مردم شهید‌پرور مشهد می‌خواهیم که در این مراسم شرکت کنند.

همچنین حسین براتی، پدر شهید حسن براتی، گفت: فرزند شهیدم در ۲۲ ماه گذشته در برخورد با اشرار مجروح و پس از یک ماه بستری در بیمارستان امروز صبح در ۳۴ سالگی به فیض شهادت نائل شد. این شهید دارای یک دختر ۱۱ ساله است.

وی خاطرنشان کرد: این شهید علاقه زیادی به بسیج و شرکت در جلسات آن داشت و بیش از ۱۵ سال بسیجی فعال داشت و هیچ‌گاه چیزی از سپاه و بسیج دریافت نکرده است.

براتی خاطرنشان کرد: این شهید بار‌ها در جمع خانواده و دوستان خود، کلمه بسیج و شهادت را به زبان می‌آورد. او عاشق بسیج و خدمت در آن بود. امروز نیز سربلند شد و این سربلندی پیش خداوند است.

پدر شهید براتی تصریح کرد: شهادت افتخار بزرگی است که نصیب فرزندم شد. حسن فرزندی بود که عاشق انقلاب و رهبری بود و در همین راه نیز به فیض شهادت رسید.

وی افزود: دشمن هیچ رحمی ندارد و دیدید که چطور فرزند من را به شهادت رساندند. دشمن از هر راهی برای رسیدن به خواسته‌های شوم خود استفاده می‌کند، اما این را بداند که فرزندان این انقلاب همچون براتی‌ها همیشه هستند و اجازه نخواهند داد خدشه‌ای به این نظام و انقلاب وارد شود.

پدر شهید براتی ادامه داد: تنها خواسته من از جوانان این است که پشت رهبری را خالی نگذارند و بدانند که این کشور به‌راحتی به‌دست نیامده است. باید راه این شهدا را نیز ادامه بدهیم.

همچنین فرزند شهید براتی نیز در گفت‌وگو با شهرآرانیوز گفت: شهادت آرزوی پدرم بود و از اینکه به آرزویش رسیده است، خوش‌حال هستم.

دختر شهید براتی ادامه داد: دلم برای پدرم تنگ می‌شود، اما می‌دانم که او در مسیر درستی قدم برداشت و همواره من را نصیحت می‌کرد که از این انقلاب باید دفاع کرد و امیدوارم بتوانم ادامه‌دهنده راه او باشم.

به گزارش شهرآرانیوز، جمعه ۲۲ مهرماه دو نیروی بسیجی حافظ امنیت به یک خودرو پراید با پلاک غیربومی مشکوک شدند و آن را بررسی کردند که یکی از سرنشینان خودرو ناگهان به سمت نیروهای بسیجی تیراندازی می‌کند و متواری می‌شود که در این حمله تروریستی حسین براتی به ضرب گلوله این فرد مجروح و روانه بیمارستان شد. وی سحرگاه امروز در بیمارستان پس از یک ماه تحمل بیماری به فیض شهادت نائل آمد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
0
2
حاجاقا تو اعتراض کسی رو نمیکشن شما چرا
اغتشاش چند بار بگید بار روانی کار این جانیا رو زیر سوال نبرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
0
3
روحت شاد شهید بزرگوار شهادت مبارک برای ما هم دعا کن خدا ریشه ظلم را بسوزاند تو را بخدا قسم میدم که انتقام شهدا را از مزدوران خائن وطن فروش واز اغتشاشگران وتروریستها بگیرید
سید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
0
2
مهمان سیدالشهدا علیه السلام باشند.خدابه خانواده شون صبر و اجر عطا کنه...والهی مدیون شهدا نباشیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
0
1
الهی شکر که به آرزوی دیرینه اش رسید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
0
2
خدا بر درجاتشون بیفزاید و به خانواده شون صبر و اجر بدهد و عوامل اغتشاشات و قاتلین و هلاک و نابود کند انشاء الله مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل
آقا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
0
2
یه جوان رعنا در اوج جوانی پرپر شد. یه دختر یتیم شد . یه مادر و پدر داغدار شدن. یه زن بیوه شد و... از شهادت این بسیجی عزیز ...
ایشون رفت که ناموس ما در امنیت باشه. ولی قبل از اینکه امنیت برای ناموس من و شما به ارمغان بیاره جونشو فدای بقای این حکومت کرد که به دستور چند نفر بدون نیروی تامین مسول ایست و بازرسی بود!
مگه اون فرمانده احمق نمیدونه در این وضعیت حساس کشور ایست و بازرسی حتما حداقل باید دوتا نیروی مسلح داشته باشه؟! جوان مردم از بین رفت با این بی تدبیری و بی فکری !! تا کی بی فکری و حماقت!؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->