نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

فرانسه به دنبال شکستن طلسم حذف زودهنگام قهرمان در قطر

  • کد خبر: ۱۳۴۷۶۴
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۶
فرانسه به دنبال شکستن طلسم حذف زودهنگام قهرمان در قطر
تیم ملی فرانسه در جام جهانی قطر به دنبال آن است که طلسم حذف زودهنگام قهرمان دور قبل را بشکند.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال فرانسه در دوره قبلی جام جهانی که در روسیه برگزار شد، موفق شد با درخشش ستارگانی از جمله امباپه و گریژمان به قهرمانی جهان برسد و تجربه شیرین ۱۹۹۸ را تکرار کند.
حالا شاگردان دیدیه دشام در آستانه جام جهانی قطر در اندیشه تکرار موفقیت دوره قبل هستند، اما آیا این اتفاق شدنی ست.

قهرمانی نحس!

نکته عجیبی که در دوره‌های اخیر رخ داده، نتایج بد قهرمان در دوره بعدی جام جهانی است. اتفاقی که هواداران تیم فرانسه را به شدت نگران کرده‌است.
در جام جهانی ۹۸ فرانسه قهرمان شد، اما در ۲۰۰۲ در مرحله گروهی حذف شد و از دور رقابت‌ها خیلی زود کنار رفت. این اتفاق برای ایتالیا قهرمان ۲۰۰۶، اسپانیا قهرمان ۲۰۱۰، آلمان در ۲۰۱۴ تکرار شد و قهرمانان در دوره بعدی در همان مرحله گروهی خیلی راحت حذف شدند.
حالا فرانسوی‌ها هم نگرانند که این نحسی ۲۰ ساله شامل حالشان شود و خیلی زود از دور رقابت‌ها کنار بروند.

مصدومیت‌های بدموقع!

مصدومیت‌های اخیر بازیکنان تیم ملی فرانسه، اما دردسر بزرگی برای دشام و کادرفنی فرانسه درست کرده‌است. بدترین خبر برای فرانسوی‌ها غیبت احتمالی پوگبا و کانته، ۲ هافبک این تیم در قطر است. ۲ بازیکنی که سهم ویژه‌ای در قدرت میانی تیم ملی فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸ داشتند. مصدومیت بدموقع کیمبپه، مدافع پاریس سن ژرمن هم خبر خوبی برای دشام نبود. هرچند درخشش سالیبا در آرسنال و اوپامکانو در بایرن و همچنین بازگشت واران به میادین بعد از مصدومیت‌های مدام تاحدی خیال دشام را در خط دفاعی راحت کرده، اما نبود ذخیره مطمئن فرانسه را شاید در این خط هم آزار دهد.
در خط هافبک هم بعید نیست شاهد حضور بیشتر کاماوینگا و شوامنی، بازیکنان فرانسوی رئال در دوحه باشیم، اما بدون شک این ۲ بازیکن جوان کار سختی برای پر کردن جای خالی کانته و پوگبا خواهندداشت.

تیم ملی فرانسه برای عبور از مرحله گروهی با تیم‌هایی از ۳ قاره جهان باید رقابت کند. ۱ آذر این تیم باید به مصاف استرالیا برود، ۵ آذر به مصاف دانمارکی می‌رود که ماه قبل در چارچوب لیگ ملت‌های اروپا مقابلش تن به شکست داده و در نهایت ۹ آذر به مصاف تونسی می‌رود که تا همین چند روز قبل با خطر حذف از جام جهانی به علت دخالت دولت در فوتبال روبه رو بود.
فرانسه در صورتی که بتواند به عنوان سرگروه صعود کند، به مصاف تیم دوم گروه C خواهدرفت که احتمالا یکی از تیم‌های مکزیک یا لهستان خواهندبود.
یاران امباپه، بنزما و گریژمان اگر به دنبال قهرمانی دوباره در جام جهانی هستند، احتمالا در مسیر بالا بردن جام، با تیم‌های پرتغال، انگلیس و برزیل روبه رو خواهندشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->