ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان
سرخط خبرها

شکست بارسلونا با درخشش حسین طیبی

  • کد خبر: ۱۳۵۰۰۳
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
شکست بارسلونا با درخشش حسین طیبی
ستاره ایرانی پالما بهترین بازیکن تیمش در شب پیروزی برابر بارسلونا بود.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتسال پالما که حسین طیبی و مسلم اولادقباد در آن عضویت دارند و هر دو بازیکن را در ترکیب پنج نفره ابتدایی خود داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ سه‌شنبه شب در مهم‌ترین بازی هفته دهم لیگا ناسیونال اسپانیا به مصاف بارسلونا صدرنشین رفت.

تیم فوتسال پالما که بارسلونا را به‌عنوان جدی‌ترین حریف خود در راه قهرمانی در لیگا ناسیونال اسپانیا دارد و تا پیش از این بازی با ۵ امتیاز کمتر نسبت به آبی‌اناری‌ها در رده دوم جدول قرار داشت، توانست با درخشش کاپیتان تیم ملی ایران به مهم‌ترین برد فصل خود دست پیدا کند.

در شرایطی که بارسلونا در نیمه اول با نتیجه ۲ بر صفر مقابل یاران طیبی و اولادقباد شکست خورده بود، در شروع نیمه دوم یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و در فاصله پنج دقیقه تا پایان مسابقه گل تساوی را به ثمر رساند تا این بازگشت جایگاه‌شان را در صدر جدول محکم‌تر کند، ولی درخشش ستاره ایرانی پالما کاری کرد تا دوباره نتیجه تغییر کند.
طیبی قبل از شروع مسابقه انگیزه زیادی داشت تا پس از غیرت و بنفیکا، همراه با یک تیم دیگر هم تجربه گلزنی برابر بارسلونا را به دست بیاورد که توانست این کار را در لیگا اسپانیا انجام بدهد.

حسین طیبی که در نیمه دوم با دریبل‌ها و حرکات خود چند موقعیت ایجاد کرده و منجر به اخطار گرفتن سه بازیکن بارسلونا شده بود، در دقیقه ۳۷ توانست پنجمین گل فصل خود را به زیبایی وارد دروازه آبی‌اناری‌ها کند.

کاپیتان تیم ملی فوتسال که هفته گذشته نیز یک اخراجی از حریف پالما گرفته و یک ضربه به تیرک زده بود، در فاصله سه دقیقه به پایان دیدار با بارسلونا یک پاس از کرنر سمت راست زمین را با شوت محکم و دقیق به تور دروازه چسباند تا پالما را با یک گل پیش بیاندازد.

تیم فوتسال پالما در آخرین ثانیه‌های مسابقه نیز توانست یکبار دیگر گلزنی کند تا در پایان این مسابقه حساس به پیروزی ۴ بر ۲ مقابل بارسلونا دست یابد و ضمن حفظ رتبه دوم جدول لیگا ناسیونال اسپانیا، به ۲ امتیازی صدر جدول برسد.

حسین طیبی در شرایطی موفق شد در نخستین تقابل خود با پیراهن پالما مقابل بارسلونا گلزنی کند که پیش از این هم زمانی که در غیرت قزاقستان و بنفیکا پرتغال عضویت داشت، موفق به انجام این کار همراه با این دو تیم شده بود و حالا توانست همراه با پالما نیز به این مهم دست پیدا کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->