معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

ردمی نوت ۱۲ چه زمانی وارد بازار جهانی می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۳۵۱۱۸
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
ردمی نوت ۱۲ چه زمانی وارد بازار جهانی می‌شود؟
در حالی که بازار جهانی چشم انتظار ورود گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ است، اما این گوشی تاکنون فقط در دسترس کاربران چینی خود قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، در حال حاضر گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ صرفا در بازار چین به فروش می‌رسند و بنابراین فقط کاربران چینی می‌توانند گوشی‌های ردمی نوت ۱۲، نوت ۱۲ پرو، ۱۲ پرو پلاس و دیسکاوری ادیشن را خریداری کنند. در این میان شیائومی برای مدت محدودی گوشی ریسنگ ادیشن را هم به فروش رساند که البته نسخه‌ی مبتنی بر ۱۲ پرو پلاس بود و قرار نیست فروش آن ادامه داشته باشد. گفتنی است مدیران شیائومی هنوز در مورد تاریخ عرضه‌ی جهانی این گوشی‌ها اظهارنظر نکرده‌اند.

اما حالا یکی از افشاگران مشهور اعلام کرده که شیائومی قصد دارد این گوشی‌ها را زودتر از انتظار راهی مناطق مختلف آسیا و اروپا کند. با وجود اینکه این افشاگر به نام کشور‌های موردنظر اشاره‌ای نکرده، ولی در هر صورت به نظر می‌رسد به طور گسترده در اروپا و آسیا عرضه نخواهند شد و فقط چند کشور این گوشی‌ها را دریافت خواهند کرد. اما در کل می‌توان گفت که تا چند هفته‌ی دیگر شاهد عرضه‌ی جهانی این گوشی‌ها خواهیم بود.

گفتنی است برخی گزارش‌ها اعلام کرده‌اند که مدل دیسکاوری ادیشن راهی بازار‌های جهانی نمی‌شود و صرفا مدل‌های استاندارد، پرو و پرو پلاس به دست کاربران سایر کشور‌ها می‌رسند. اگر این زمان‌بندی صحت داشته باشد، احتمالا طی روز‌های آینده گزارش‌های بیشتری در این مورد منتشر خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->