بهادر اسدی کارگردان مشهدی درگذشت + بیوگرافی (۱۰ فروردین ۱۴۰۲) انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر
سرخط خبرها

ایستگاه دائمی کتابخوانی در وزارت ارتباطات

  • کد خبر: ۱۳۵۱۹۳
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
ایستگاه دائمی کتابخوانی در وزارت ارتباطات
همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی کتاب گذر شهید نصرالهی و ایستگاه دائمی کتابخوانی به همت فرهنگسرای اندیشه در ورودی وزارت ارتباطات برپا شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ همزمان با فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی و با هدف تشویق عموم جامعه به مطالعه یار مهربان، کتاب گذر شهید نصرالهی و ایستگاه دائمی کتابخوانی به همت فرهنگسرای اندیشه و با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برپا شده است.

در این ایستگاه کتابخوانی که به منظور استفاده مراجعین و کارکنان در ورودی ساختمان مرکزی این وزارتخانه برپا شده است، ۴۵۰ جلد کتاب قرار داده شده و از این پس جهت استفاده علاقه‌مندان در دسترس خواهد بود.

نهادینه کردن کتابخوانی و فرهنگسازی مطالعه در جامعه یکی از راه‌های ارتقای فرهنگ هر جامعه و اندیشه‌های مردم آن است. کتاب به عنوان یک رسانه و ابزار فرهنگی پر قدرت و جهانی، از ظرفیت‌های بسیار زیادی برخوردار است که باید مورد استفاده قرار گیرد.

بدون شک در دسترس قراردادن کتاب‌های سودمند و همگانی کردن آن گام بلندی برای تعالی یک جامعه و مردم آن است. راه اندازی کتاب گذر شهید نصرالهی اقدامی در همین راستا است.

براساس این گزارش، مراسم افتتاحیه این ایستگاه دائمی کتابخوانی روز یکشنبه ۲۹ آبان ماه ساعت ۱۱ صبح همزمان با هفته کتابخوانی در ساختمان وزارت ارتباطات و فناوری برگزار می‌شود. در این مراسم جمعی از مسئولین فرهنگسرای اندیشه و وزارت ارتباطات حضور خواهند داشت. ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->