رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها
رئیس سازمان محیط‌زیست کشور:

هر متر مربع آب دریای عمان، ۸۰ هزار تومان / پروژه محقق نمی‌شود

  • کد خبر: ۱۳۵۴۵
  • ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
هر متر مربع آب دریای عمان، ۸۰ هزار تومان / پروژه محقق نمی‌شود
رئیس سازمان محیط‌زیست کشور از قیمت ۸۰ هزارتومانی هر مترمکعب آب انتقال‌یافته از دریای عمان به خراسان رضوی خبر داد و گفت: این پروژه، چون صرفه اقتصادی ندارد محقق نخواهد شد.
به گزارش شهرآرنیوز؛ عیسی کلانتری در خصوص موضوع انتقال آب دریای عمان به مشهد اظهار کرد: من به‌عنوان یک فرد محیط‌زیستی با انتقال آب دریای عمان به خراسان رضوی موافق هستم، اما این پروژه اقتصادی نیست.
رئیس سازمان محیط‌زیست کشور با اشاره به قیمت تمام‌شده آب در این پروژه تصریح کرد: در این طرح آب در هر مترمکعب حدود پنج و نیم یورو یعنی مبلغی نزدیک به ۸۰ هزار تومان هزینه می‌برد و سؤالی که پیش می‌آید این است که این آب گران‌قیمت را چه کسی و در کجا می‌خواهند مصرف کنند.
وی در خصوص راهکار مناسب به‌جای این پروژه بیان کرد: بهترین راه‌حل برای پاسخ‌گویی به نیاز‌های استان در این حوزه صرفه‌جویی در منابع آبی و مصرف آن است.
کلانتری همچنین عنوان کرد: به‌صرف داشتن زمین بدون توجه به منابع آب نباید تصمیم به توسعه کشاورزی بگیریم، از همین رو من موافق انتقال آب دریای عمان هستم، چون به‌عنوان فردی که در حوزه محیط‌زیست فعالیت دارم این طرح به تجدید منابع آب زیرزمینی استان و مسئله فرونشست زمین کمک خواهد کرد و یک فاکتور مثبت محسوب می‌شود، اما مسئولیت اقتصادی آن با ما نیست.
معاون رئیس‌جمهور در ادامه سخنانش به‌صراحت عنوان کرد:، چون این پروژه از لحاظ اقتصادی به‌صرفه نیست و هزینه انتقال آب در آن بسیار گران تمام می‌شود پس محقق نخواهد شد.
 
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->