تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟
سرخط خبرها

چگونگی دستگیری عامل شهادت ۲ نفر از حافظان امنیت مشهد از زبان پلیس سمنان

  • کد خبر: ۱۳۵۴۷۵
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
چگونگی دستگیری عامل شهادت ۲ نفر از حافظان امنیت مشهد از زبان پلیس سمنان
جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: عامل اصلی شهادت ۲ حافظ امنیت که چند شب قبل در مشهد به شهادت رسیده بودند، در ایوانکی شهرستان گرمسار دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرهنگ سید علی میر احمدی روز شنبه به رسانه ها اظهار داشت: برابر اعلام فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی مبنی بر تردد خودروی قاتل ۲ نفر از حافظان امنیت مشهد در محور مواصلاتی استان سمنان، بلافاصله با بسیج امکانات و استفاده از سامانه های نظارتی و هوشمند پلیس یک دستگاه خودروی شخصی متعلق به متهمان در چتر اطلاعاتی پلیس سمنان قرار گرفت.

وی افزود: پلیس ضمن اجرای تدابیر ویژه امنیتی در این ایام و کنترل مبادی ورودی و خروجی استان با رصد لحظه به لحظه اطلاعاتی در ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز خودروی شخصی متهمان به همراه راننده و چهار نفر سرنشین در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در ایوانکی شهرستان گرمسار در غرب استان سمنان زمین‌گیر شدند.

سرهنگ میر احمدی به بازجویی فنی و تخصصی پلیس از راننده و سرنشینان خودرو اشاره و اضافه کرد: قاتل ۲۳ ساله اهل و ساکن مشهد به صراحت به قتل ۲ نفر از حافظان نظم و امنیت با چاقو در مشهد اعتراف و اعلام کرد قصد متواری شدن و پناهندگی در یکی از کشورهای خارجی را داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: سرنشینان این خودرو ۲ نفر ایرانی و سه نفر از اتباع خارجی بودند که همگی دستگیر شدند و تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند و تحقیقات در خصوص انگیزه متهم ادامه دارد و نتیجه متعاقبا اعلام می‌شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->