رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها

پیام تسلیت مسئولین کشوری در پی شهادت سردار سلیمانی در عراق+ متن پیام

  • کد خبر: ۱۳۵۶۶
  • ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
  • ۱
پیام تسلیت مسئولین کشوری در پی شهادت سردار سلیمانی در عراق+ متن پیام
مسئولین کشوری شهادت سردار قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند

به گزارش شهرآررا نیوز،
روحانی: بی‌تردید انتقام این جنایت هولناک را ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌های آزاده منطقه، از امریکای جنایتکار خواهند گرفت

▪️شهادت سردار قاسم سلیمانی عزم ایران را برای ایستادگی و مقابله در برابر زیاده‌خواهی‌های امریکا و دفاع از ارزش‌های اسلامی دوچندان کرد/بی‌تردید انتقام این جنایت هولناک را ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌های آزاده منطقه، از امریکای جنایتکار خواهند گرفت.

لاریجانی: ملت ایران هرگز از خون فرزندان قهرمان خویش نخواهد گذشت

رئیس مجلس شورای اسلامی:رژیم خبیث آمریکا بداند که ملت بزرگ ایران برای حفظ عزت و سربلندی خود، تا کنون فرزندان عزیز بسیاری را در راه خداوند تقدیم کرده است که برادر عزیزم، شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از آن بزرگمردان است
 این ملت، هرگز از خون فرزندان قهرمان خویش نخواهد گذشت.

آیت‌الله رئیسی: آمریکا با این اقدام سبعانه، نقطه‌ای بر پایان حیات شرارت بار خود در منطقه گذاشت

تروریسم بین‌الملل به سرکردگی آمریکا، برگ ننگین دیگری بر کارنامه سیاه خود افزود و مالک اشتر ولی زمان، سرباز ولایت و امت، سردار سرافراز اسلام، حاج قاسم سلیمانی را به فیض عالی شهادت رساند.

آمریکا با این اقدام سبعانه، نقطه‌ای بر پایان حیات شرارت بار خود در منطقه گذاشت و بی‌تردید سربازان جبهه مقاومت، انتقام خون حاج قاسم را که امتداد خون سرخ حضرت ثارالله (ع) است به اشد وجه خواهند ستاند.


وزیر دفاع: به شکلی دندان‌شکن انتقام خواهیم گرفت

امیر سرتیپ حاتمی :بی شک این جنایت هولناک که سند محکمی بر رذالت شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار و حمایت بی چون و چرا از تروریست در منطقه و عراق است، به شکلی دندان شکن پاسخ داده می‌شود و انتقام این خون به ناحق ریخته شده از تمامی عاملین و مرتکبین گرفته خواهد شد.

 فرمانده ارتش : جبهه مقاومت با این خون‌ها بیش از پیش تقویت خواهد شد

شهید سردار سپهبدحاج قاسم سلیمانی فرمانده سرافراز و دلاور نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجاهدی خستگی ناپذیربود که جز شهادت هیچ پاداشی برازنده او نبود.
اینجانب از سوی خود و همرزمانم در ارتش جمهوری اسلامی ایران شهادت فرمانده ولایی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان (عج)، فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای( مد ظله العالی)، امت شهید پرور، غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت تبریک و تسلیت گفته و به جنایتکاران اعلام می داریم این حمله تروریستی و ددمنشانه آمریکای جنایتکار که نشانه ای بارز از خوی تروریستی دولت آمریکا است بدون پاسخ نخواهد ماند.
بدون تردید در پی این اقدام تروریستی جنایتکاران خبیث و به برکت این خون های پاک، جبهه مقاومت بیش از پیش تقویت خواهد شد.

آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان: بی شک این اقدام آمریکای جنایتکار در به شهادت رساندن حاج سردار قاسم سلیمانی بی پاسخ نخواهد ماند و دشمنان بشریت بدانند راه پر افتخار این شهید والامقام ادامه دارد

ولایتی: آمریکا و مزدورانش عواقب این جنایت تروریستی را خواهند پرداخت

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل: شهادت سردار قاسم سلیمانی که بسیاری از پیروزی‌های خود را مدیون رشادت های او هستیم، جان تازه ای را در جبهه مقاومت ایجاد خواهد کرد و آمریکایی ها و مزدورانش عواقب این جنایت تروریستی را پرداخت خواهند کرد.

 وزیر کشور در پی شهادت سرلشگر حاج قاسم سلیمانی: تردیدی نیست که خون مطهر این قهرمان شهید، نیرنگ آمریکای جهانخوار را که منشاء اصلی تجاوزها و جنایت های چندین دهه اخیر در جهان اسلام است، رسوا خواهد کرد.

آیت الله علم الهدی،امام جمعه مشهد : تنها مدالی که در قبال مجاهدات ارزشمند این فرمانده محبوب بین المللی ارزشمند است شهادت است.
قطره قطره ی خون این شهید معظم بی پاسخ نخواهد بود و از امروز معادلات منطقه به نفع جریان مبارزه تغییر خواهد کرد.اینجانب همچون یکایک شیعیان جهان از این واقعه متاثر هستم و به همسر محترم، فرزندان عزیز و یکایک همرزمان ایشان در تمام نقاط جهان تسلیت و تبریک عرض مینمایم.

ظریف: سلیمانی داغ بزرگی بر دل آمریکایی‌ها گذاشته بود

اقدام آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی و همراهانشان بدون تردید یک تروریسم دولتی و نقض حاکمیت عراق است.  شاید اقدام آمریکایی‌ها نشان‌دهنده داغی باشد که آنها از این بزرگمردان داشتند، چرا که ساخته و پرداخته آنها، توسط سردار سلیمانی و با تلاش و مجاهدت مردم سوریه و عراق نابود شد و این درد گرانی برای آمریکایی‌ها بود.

سخنگوی سپاه: بزودی شادی مقطعی صهیونیست ها را به عزا تبدیل خواهیم کرد

سردار رمضان شریف:سپاه، قاسم سلیمانی های متعددی دارد. عزم مان برای انتقام بیشتر خواهد شد و بزودی این کار را خواهیم کرد.

متن پیام رئیس‌کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران:

بسمه تعالی
شهادت سردار پرافتخار اسلام، مظهر مقاومت و رشادت، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به محضر مقام معظم رهبری، سرداران و فرماندهان ایران اسلامی، ملت قدرشناس ایران و به‌ویژه خانواده معزز ایشان تسلیت عرض می‌نمایم.

فرماندهی مدبرانه و قدرتمند این شهید در دفاع از مقاومت اسلامی و همچنین منش مردمی ایشان هر روز و همیشه در دل و ذهن مردم ایران و ملت‌های آزادی‌خواه باقی خواهد ماند.
روحش شاد.

سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه:ایران همه برای سردار سلیمانی است. بدون شک یکی دیگر از محاسبات سنگین قضیه رئیس جمهور ترامپ است. ایالات متحده مسئولیت همه عواقب را بر عهده دارد.

 

 



 





گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی محدپور
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
0
0
شهادت سپهبدسردارقاسم سلیمانی رشیداسلام رابه رهبرمعظم ایت الله خامنه ای وبه خانواده ایشان تسلیت گفته وازخداوندمنان علودرجات را خواهانیم خداوندایشان را ازاعم عطارمشهورگرداند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->