حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

سرمربی پشتیبانی نزاجا: اشتباهات داوری منجر به شکست پشتیبانی شد

  • کد خبر: ۱۳۵۷۹۱
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
سرمربی پشتیبانی نزاجا: اشتباهات داوری منجر به شکست پشتیبانی شد
عماد هاشمی، سرمربی پشتیبانی نزاجای مشهد گفت: داوری و شرایط زمین در این دیدار در حد لیگ ۳ فوتبال کشور نبود و اشتباهات داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، عماد هاشمی در گفتگو با شهرآرانیوز پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل ستارگان سرخ تهران در چارچوب هفته چهارم گروه نخست لیگ دسته ۳ فوتبال کشور اظهار کرد: به تیم ستارگان سرخ بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. تیم تهرانی در روز بدشانسی پشتیبانی نزاجا و خوش‌شانسی خود به پیروزی رسید.

وی افزود: بازیکنان ستارگان سرخ از ۲ موقعیت خود نهایت استفاده را کرده و به گل رسیدند، البته داور یک پنالتی هم به سود ستارگان سرخ اعلام کرد که با مهار دروازه‌بان تیم ما همراه شد. بازیکنان در نیمه دوم بازی را به دست گرفته و با برنامه کار کردیم، اما تجربه بازیکنان ستارگان سرخ به کمک این تیم آمد.

سرمربی پشتیبانی نزاجای مشهد ادامه داد: ستارگان سرخ جزو تیم‌های خوب گروه نخست لیگ ۳ محسوب می‌شود که از بازیکنان با کیفیتی بهره می‌برد. ما در لیگ بازی می‌کنیم و از هم‌اکنون برای دیدار آتی خود آماده می‌شویم.

هاشمی یادآور شد: به گفته کارشناسان، داور از ۲ خطای پنالتی به سود پشتیبانی نزاجا چشم‌پوشی کرد و همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم داور در این دیدار عملکرد ضعیفی داشت. داوری و شرایط زمین در این دیدار در حد لیگ ۳ فوتبال کشور نبود و اشتباهات داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

وی تصریح کرد: زمین کوچک و غیراستاندارد ستارگان سرخ نیز مزید بر علت شد تا نماینده تهران نتیجه خود را حفظ کرده و بازی را در نهایت با پیروزی به اتمام برساند. بازیکنان پشتیبانی نزاجا عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند. تیم حریف از روی خوش‌شانسی توانست ۲ گل به ثمر برساند، وگرنه در نیمه دوم تماشاچی بازی بودند و به خوبی از تک گل خود دفاع کردند.

هاشمی عنوان کرد: در دقیقه ۳۰ مجبور شدیم مهاجم و گلر خود را به دلیل مصدومیت تغییر دهیم. روز پیش از بازی نیز ۲ نفر از بازیکنان در جریان تمرینات در زمین مصنوعی مصدوم شدند و در دقیقه ۳۰ بازی مجبور شدیم از بازیکن ۱۹ ساله استفاده کنیم، البته که به جوانان خود اعتماد داریم، همانطور که در بازی‌های گذشته از بازیکن ۱۸ ساله استفاده کرده بودیم و بازی را به سود به پایان رساندیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->