تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین۱۴۰۳
سرخط خبرها

جام‌جهانی «شیوه» را تعطیل کرد

  • کد خبر: ۱۳۵۸۶۶
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
جام‌جهانی «شیوه» را تعطیل کرد
برنامه «شیوه» به دلیل پخش مسابقات جام‌جهانی چند شبی روی آنتن نمی‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مجری برنامه «شیوه» در ویدئویی اعلام کرد که «مدتی روی آنتن نخواهیم بود». عطاءالله بیگدلی دلیل این تصمیم را تداخل با جام‌جهانی دانست و گفت: ما چند شبی خدمتتان نیستیم و بعد از حدود ۳۱ قسمت، با ورود به جام جهانی و توجه عده زیادی از بینندگان به این تورنمنت و رقابت‌ها، پیامک‌هایی دوستان فرستادند و درخواست داشتند برنامه مدتی تعطیل شود و تداخلی با بازی‌های جام‌جهانی و خصوصاً بازی‌های ایران نداشته باشیم. چند شبی نیستیم و امیدواریم تیم‌ملی‌مان موفق باشد و ایران و ایرانی‌ها خوشحال باشند.

برنامه‌ای که مورد استقبال و تمجید بسیاری از جمله رئیس رسانه ملّی قرار گرفت. او درباره ادامه «شیوه» گفت: "همیشه گفتم که اگر رسانه ملی در جایگاه واقعی خودش باشد می‌تواند برای مسائل مختلف کشور راه‌حل ارائه کند. برنامه «شیوه» یکی از این تدابیر و راه‌حل‌ها است که می‌تواند با باز کردن فضای گفت‌وگوی سالم، آرام، مستدل و عالمانه برخی از ابهامات و شبهات جامعه را پاسخ دهد.

برنامه «شیوه» روز به روز به بلوغ خود نزدیک‌تر می‌شود و امیدواریم الگویی بالنده‌تر و پخته‌تر ارائه بدهد و فضای مناسب و مستمری را برای تبادل افکار فراهم کند. "

همچنین احسان قاضی‌زاده هاشمی به عنوان دبیر شورای نظارت بر صداوسیما هم از ساخت و ادامه چنین برنامه‌هایی تمجید کرد و به خبرنگار تسنیم گفت: این برنامه در شبکه چهار که شبکه‌ای نخبگانی روی آنتن می‌رود؛ فضایی که صاحبان اندیشه در آن بتوانند یک تضارب آرای علمی پیدا کنند و روی مبنای اندیشه‌ای این برنامه پیش برود قطعاً مفیدتر خواهد بود. اگر این برنامه در همین راستا حرکت کند، ان‌شاءالله روز به روز به کارکردی مؤثرتر خواهد رسید؛ ضمن اینکه مورد اقبال هم قرار گرفته است.

«شیوه» با اجرای عطاءالله بیگدلی مدتی است که از شبکه چهار سیما پخش می‌شود و بازخورد‌های خوبی را هم دریافت کرده است. این برنامه روز‌های زوج روی آنتن می‌رود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->