نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

ساعت و تاریخ بازی کامرون و سوئیس در مرحله گروهی جام جهانی قطر

  • کد خبر: ۱۳۶۳۰۸
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
ساعت و تاریخ بازی کامرون و سوئیس در مرحله گروهی جام جهانی قطر
شیر‌های رام نشدنی آفریقا در نخستین بازی خود در جام جهانی قطر باید پنجشنبه به مصاف سوئیس برود.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های جام جهانی قطر، تیم ملی کامرون پنجشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ به مصاف سوئیس خواهدرفت.
بعد از بردن نبرد تن‌به‌تن با ساحل‌عاج، شیر‌های رام‌نشدنی بعد از یک دوره غیبت به جام‌جهانی برگشتند. کامرون هم همیشه از تیم‌های جالب‌توجه و جذاب جام‌جهانی بوده. بعد از ناکامی در قهرمان شدن در جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۱ که میزبانش بودند، حالا برای تکرار خاطرات جام‌جهانی ۱۹۹۰ با تفکرات جدیدی و با سرمربی نام‌آشنایی مثل ریگوبرت سانگ به قطر می‌آیند. سانگ البته امیدوارکننده نتیجه نگرفته و باید ببینیم در قطر چه می‌کند.
در سوی مقابل سوئیس یکی از باسابقه‌ترین و قدیمی‌ترین تیم‌هایی است که در جام‌جهانی حضور داشته و اولین حضورشان به سال ۱۹۳۴ برمی‌گردد، ولی هیچ‌وقت موفقیت قابل ذکر و خیلی بزرگی نداشته‌اند. آخرین مرتبه‌ای که در بین ۸ تیم برتر جهان بوده‌اند به سال ۱۹۵۴ و وقتی میزبان بودند، برمی‌گردد. حالا سوئیس بعد از سال‌ها دیگر ولادیمیر پتکوویچ را روی نیمکت ندارد و سرمربی جوان‌تر و باانگیزه‌تری مثل مراد یاکین را استخدام کرده، جاه‌طلب‌تر از گذشته شده. فراموش نکنید سوئیس تیمی بود که باعث شد ایتالیا به پلی‌آف برود و در نهایت به جام‌جهانی نرسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->