نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

نتیجه و خلاصه دیدار تیم‌های ژاپن و آلمان در جام جهانی قطر | شگفتی سازی سامورایی ها در گام نخست

  • کد خبر: ۱۳۶۳۳۰
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶
نتیجه و خلاصه دیدار تیم‌های ژاپن و آلمان در جام جهانی قطر | شگفتی سازی سامورایی ها در گام نخست
ژاپن موفق شد ژرمن ها را در نخستین گام متوقف کند.

به گزارش شهرآرانیوز، سامورایی ها موفق شدند در نخستین دیدار گروه E جام جهانی قطر، آلمان را با نتیجه دو بر یک شکست دهند.

خلاصه دیدار تیم‌های ملی آلمان و ژاپن

 

یک نیمه جذاب و شگفت انگیز با نقش‌آفرینی بازیکنان دو تیم را در نیمه اول دیدیم. همانطور که پیش‌بینی می‌شد دو تیم آلمان و ژاپن رقابتی جذاب و دیدنی را در اولین بازی خود در جام جهانی ارائه دادند. سرعت بالای انتقال توپ ضد حمله های سریع و بازی ترکیبی از هر دو تیم، این نیمه را نیمه‌ای جذاب برای هواداران فوتبال تبدیل کرد. علاوه بر اینها و تک گل آلمان ها از روی نقطه پنالتی دو گل هم به ثمر رسید که به وسیله کمک داور ویدئویی رد شد. جالب اینکه گل اول بازی که پذیرفته نشد به وسیله ژاپن و روی یک ضد حمله سریع اتفاق افتاد. باید منتظر باشیم و ببینیم در پایان بازی چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد.

سامورایی‌ها در نیمه اول دیدار مقابل آلمان با وجود زدن ۶ شوت، هیچ‌کدام را به داخل چارچوب دروازه مانوئل نویر نزدند و این گلر را به دردسر نیانداختند ولی در نیمه دوم نمایش حساب شده شاگردان هاجیمه موریاسو و حملات زهردارتر این تیم، آنها را به گل تساوی رساند.

مانوئل نویر در دقیقه ۷۳ اولین موقعیت جدی ژاپن که پس از برخورد به مدافع آلمان در آستانه ورود به دروازه بود، با کف دست و واکنش تماشایی از روی خط برگشت داد تا این دفع توپ، فقط یک کرنر نصیب سامورایی‌ها کند ولی دو دقیقه پس از آن دروازه او باز شد.

کائورو میتوما که در دقیقه ۵۷ به ترکیب ژاپن اضافه شده بود، در دقیقه ۷۵ با یک نفوذ سریع و تند و تیز از جناح چپ زمین تا پشت محوطه جریمه و یک پاس در عمق، تاکومی مینامینو را راه انداخت تا این بازیکن از زاویه بسته شوت‌زنی کند، اما ضربه او با دفع توپ ناقص مانوئل نویر همراه شود و همین توپ به تور دروازه بچسبد.

ریتسو دوآن چهار دقیقه پس از ورود به زمین، توپ ریباند شده مینامینو توسط نویر را با شوت محکم تبدیل به گل کرد تا دومین شوت در چارچوب سامورایی‌ها گل تساوی این تیم را به همراه داشته باشد و ۱۰ دقیقه بعد هم گل دوم را توسط یک بازیکن تعویضی دیگر(تاکوما آسانو) به ثمر رسانند و در آستانه برتری قرار بگیرند.

حملات آلمانی ها که تا واپسین ثانیه‌های مسابقه ادامه داشت، راه به جایی نبرد تا ژاپن، دومین آسیایی شگفتی‌ساز جام جهانی قطر در هفته نخست دور گروهی مسابقات لقب بگیرد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->