دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد مجازات افشای اسرار بیماران از طرف پزشک چیست؟ مرگ دلخراش خاله ۱۴ ساله به دست خواهرزاده ۵ ساله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) شتر، عامل مصدومیت ۸ نفر در تصادف ۴ تریلی در جاده طبس - اصفهان سربازان امریه می توانند در آتش نشانی خدمت کنند وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود رئیس سازمان بهزیستی: هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست عجیب و غریب‌ترین سفارش‌ها برای عمل‌های زیبایی پشت پرده تیپ‌های عجیب و آویزهای غریب سر و صورت نوجوانان قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان اعلام شد پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه زلزله، مرزن آباد مازندران را لرزاند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید مرگ یک جوان در پی شلیک پلیس +اطلاعیه پلیس واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری + جزئیات (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس در اسرع وقت پرداخت شود
سرخط خبرها

شهروند بسیجی در مریوان ترور شد

  • کد خبر: ۱۳۶۳۶۶
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵
شهروند بسیجی در مریوان ترور شد
افرادی ناشناس امروز یک پیرمرد بسیجی مریوانی را به شهادت رساندند.

به گزارش شهرآرانیوز، شامگاه امروز افرادی ناشناس یک فرد بسیجی را در جلوی منزل شخصی‌اش با شلیک گلوله جنگی از پشت به شهادت رساندند.

علی فتاحی از شهروندان مریوانی است که به بهانه عضویت در بسیج توسط افراد مزدور دشمن و ضدانقلاب به شهادت رسید.  

مدیرکل امنیتی استانداری کردستان گفت: شامگاه امروز یک شهروند مریوانی به هویت علی فتاحی از پشت مورد حمله قرار می‌گیرد و با سلاح جنگی به شهادت می‌رسد.

محمد رضایی افزود: هنوز هویت ضاربین این شهروند مریوانی مشخص نشده است، اما آنچه به نظر می‌رسد از عوامل ضدانقلاب بوده که از این فرصت اتفاقات اخیر سوءاستفاده کرده‌اند.

همزمان با آغاز ناامنی‌ها در کردستان، موج‌سواری گروهک‌های ضدانقلاب و معاند در منطقه شروع شد و با بسیج تمامی امکانات و عده و عُده تلاش کردند ناامنی را در شهر‌های کردستان و دیگر مناطق کردی گسترش دهند که با همت نیرو‌های نظامی و انتظامی و اطلاعاتی تلاش آن‌ها همانند ۴۳ سال گذشته بی‌ثمر ماند.

گفتنی است، از ابتدای اتفاقات و ناامنی‌های اخیر در کردستان تاکنون ۶ نفر از نیرو‌های انتظامی و سپاه برای دفاع از امنیت مردم کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->