جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

۳ انتصاب تازه در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

  • کد خبر: ۱۳۶۳۸۱
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
۳ انتصاب تازه در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
 «مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل» ، «مدیرکل ترویج کتابخوانی و امور فرهنگی» و «مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی» کتابخانه‌های عمومی کشور منصوب شدند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ روز گذشته مهدی رمضانی با توجه به برنامه‌هایی که برای ایجاد تحولی تازه در نهاد کتابخانه‌های عمومی تدوین کرده است مدیران کل "روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل"، " ترویج کتابخوانی و امور فرهنگی" و "دفتر برنامه‌ریزی" نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور را منصوب کرد.

در متن انتصاب محمدمهدی زرافشان به عنوان مدیرکل روابط عمومی و امور بین المللی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور آمده است:

جناب آقای محمدمهدی زرافشان

سلام علیکم

نظر به سابقه تعهد و شناخت سزاوار جناب‌عالی از حوزه روابط عمومی و رسانه و با استعانت از مهر حضرت حق و عنایت معصومان (علیهم السلام)، به موجب این حکم به مدت دو سال به سمت «مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل» منصوب می‌شوید.

«معرفی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در داخل و خارج از کشور»، «برنامه‌ریزی‌ بهنگام و کاربرد روش‌های‌ خلّاقانه‌ برای تنویر افکار عمومی‌ و معرفی و انعکاس‌ اهداف‌، اخبار، برنامه‌ها و مواضع‌ نهاد به‌ مخاطبان داخلی و بیرونی»‌، «رصد، سنجش افکار و جمع‌بندی‌ِ دیدگاه‌های‌ نخبگان‌ و رسانه‌ها درباره‌ فعالیت‌های‌ نهاد و ارائه‌ آن‌ به‌ این‌جانب‌»، «شرکت‌ در نشست‌های لازم به‌ منظور آگاهی از روندها، سیاست‌ها و برنامه‌های معاونان و مدیران نهاد»، «تدوین‌ تقویم فصلیِ ارتباطات‌ سازمانی‌ با رسانه‌ها و شخصیت‌های حقوقی و حقیقیِ داخلی و خارجی ‌بر مبنای اولویت‌های‌ سازمانی‌»، «ارتباط‌گیری روشمند، آگاهانه و تعاملی‌ با رسانه‌های تصویری و مکتوب برای ‌اطلاع‌رسانی و اطلاع‌یابیِ ‌بهنگام و کارآمد»، «تدوین‌ تقویم‌ فصلی مراسم داخلی»، «تبلیغ‌ مفید و وحدت‌بخش‌ از فعالیت‌های کتابداران»، «اجرای تمام وظایف مرتبط در سامانه اینترنتی نهاد و فضاهای مجازی»، «ارائه گزارش‌ عملکرد دوره‌ای‌ از اقدامات روابط عمومی»، «تقویت و گسترش ارتباطات بین‌المللی نهاد» و «برقراری ارتباط منطقه‌ای و بین‌المللی با سازمان‌های همتراز و مرتبط به منظور معرفی نهاد و ایجاد فرصت‌های همکاری مشترک» از جمله محورهایی است که بر انجام دقیق آنها تأکید دارم.

امیدوارم در سایه توجه به نقش راهبردی روابط عمومی و با تدبیرهای خردمندانه و بهره‌گیری از توان همه همکاران آن اداره‌کل و همدلی معاونان و مدیران ستادی و استانی، در انجام فریضه فرهنگی خود کامیاب باشید. توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم. انّه ولی التوفیق.

همچنین در متن حکم محمدرضا اسفاری به عنوان مدیرکل " ترویج کتابخوانی و امور فرهنگی" آمده است:

جناب آقای محمدرضا اسفاری

سلام علیکم

به مدد فضل خداوند دانا و با استعانت از فیض آسمانی حضرات معصومان (علیهم‌السلام) با توجه به توانایی‌های اجرایی و با آگاهی از تعهد و مسئولیت‌پذیری‌تان، بنا بر پیشنهاد معاون محترم توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتاب‌خوانی، به موجب این حکم شما را به مدت دو سال به سمت «مدیرکل ترویج کتاب‌خوانی و امور فرهنگی» منصوب می‌کنم.

چنانکه در سند چشم‌انداز نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در افق 1404 نیز آمده است، کتابخانه باید در قامت «مرکزی برای یادگیری، رشد مهارت و ارتقای تعاملات فکری و علمی» جلوه‌گر شود. در پیِ این ضرورت، بر انجام روشمند و دقیق محورهای زیر تأکید می‌کنم و تحقق آنها را امید و انتظار دارم:

تعریف فعالیت‌ها و برنامه‌های بنیادی و مناسبتیِ جدید در حوزه ترویج کتاب‌خوانی، اجرای خلاقانه‌تر برنامه‌های جاری و نظارت بر کیفیت و درستیِ اجرای آنها، شناسایی و پیگیریِ حل مشکلات مضمونی و اجرایی طرح‌های فرهنگی، «توجه ویژه به اعضای کتابخانه‌های عمومی به عنوان یکی از ارکان توسعه در نهاد و برنامه‌ریزی دقیق، کارآمد و پیش‌برنده به منظور حفظ و افزایش اعضاء»، «برنامه‌ریزی به منظور ایجاد یک طراحی و رابطه پایدار و دوسویه با اعضاء»، برقراری ارتباط مؤثر و کارساز با کارشناسان فرهنگی استانی، برنامه‌ریزیِ تعاملی به منظور ارائه خدمات فرهنگیِ برون‌کتابخانه‌ای و پیگیری جدیِ ایده «کتابخانه به مثابه پایگاه اجتماعی» به منظور تعمیم و گسترش فعالیت‌های فرهنگی، تدوین تقویم سالانه برنامه‌های فرهنگی، برنامه‌ریزی و طراحی برای برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی به شیوه‌ای روزآمد، متفاوت و نوین و ارائه اثربخش و مفید تبلیغات ترویجی در حوزه کتاب در محیط کتابخانه.

برای شما در خدمت به آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و انجام فریضه فرهنگی‌تان از درگاه حضرت حق توفیق مسألت می‌کنم. انّه ولی التوفیق.

در همین حال متن حکم دکتر سکینه قاسم‌پور به عنوان مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی این چنین است:

سرکار خانم دکتر سکینه قاسم‌پور

سلام علیکم

در سایه عنایت الهی و به مدد الطاف حضرات معصومان (علیهم السلام) و با توجه به تعهد و آشنایی شایسته سرکارعالی با دانش کتابداری و ساختار نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، بنا بر پیشنهاد معاون محترم برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات، به موجب این حکم به مدت دو سال به سمت «مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی» منصوب می‌شوید.

تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی و ارزیابیِ عالمانه آنها وامدار اطلاعات و آمار روشمند و بهنگام است تا ضمن پیش‌بینیِ واقع‌گرایانه آینده، چالش‌های موجود نیز در سایه برنامه‌ریزیِ مناسب و متناسب، سامان یابد. به این منظور، ضروری است با «تعریف اهداف کوتاه و بلندمدتِ سازمان به انگیزه هر چه کم‌ترکردن فاصله میان وضع مطلوب و وضع موجود» همه ظرفیت‌های داخلی و بیرونی به کار گرفته شود. در این مسیر، توجه به روزآمدیِ آمارها، نیازسنجی و اجرای طرح‌های معطوف به اجرا و حل مسائل نهاد و کتابخانه‌ها مورد تأکید است.

امیدوارم با اتکا به تدبیر، تجارب همکاران معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات، تعامل با همه مدیران ستادی و استانی و به کارگیریِ مدبرانه امکانات، در ساماندهی امور آن دفتر پیروز باشید. آرزومند توفیق شما در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف سازمانی هستم؛ ان‌شاءالله.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->