تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی گزارش روزنامه عبری از رسوایی‌های نتانیاهو و کابینه‌اش آمریکا، مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام را رد کرد واکنش عربستان به گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر غزه رسانه‌های صهیونیستی: ارتش اسرائیل در حال آماده شدن برای حمله به رفح است هشدار مصر درباره حمله زمینی اسرائیل به رفح آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیت‌های سایبری از سوی سپاه تحریم کرد ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله موشکی از لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین تعلیق شد تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی اعطا شد فشار آلمان بر آمریکا برای ارسال پاتریوت به اوکراین جزئیات طرح جنجالی دولت انگلیس برای اخراج پناهجویان پایگاه‌های اشغالگران اسرائیلی زیر آتش سنگین حزب‌الله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) روز تحلیف پوتین مشخص شد ابوعبیده: پاسخ ایران به اسرائیل قواعد جدیدی را وضع کرد | اسرائیل در شن‌های غزه گیر افتاده است
سرخط خبرها

کیفرخواست قاتل ۲ شهید بسیجی در مشهد صادر شد

  • کد خبر: ۱۳۶۴۷۸
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴
کیفرخواست قاتل ۲ شهید بسیجی در مشهد صادر شد
دادستان مرکز خراسان رضوی ضمن بیان اینکه هیچکس اجازه مخدوش کردن امنیت جامعه و تعرض به جان و مال مردم را ندارد، اعلام کرد: کیفرخواست پرونده جنایت خیابان حرعاملی و شهادت ۲ دانشجوی بسیجی صادر و پرونده جهت رسیدگی به دادگاه ارسال شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: کیفرخواست پرونده جنایت خیابان حرعاملی و شهادت ۲ دانشجوی بسیجی صادر و پرونده جهت رسیدگی به دادگاه ارسال شد.

محمد حسین درودی افزود: هیچکس اجازه مخدوش کردن امنیت جامعه و تعرض به جان و مال مردم را ندارد.

وی اضافه کرد: نظر به مطالبات به حق مردم در رسیدگی سریع و دقیق به این پرونده، طی یک هفته طبق موازین قانونی امر شناسایی، دستگیری و رسیدگی به پرونده مذکور در شعبه ویژه بازپرسی انجام و اتهام محاربه برای متهم صادر شد.

درودی اضافه کرد: پرونده برای رسیدگی به دادگاه انقلاب شهرستان مشهد ارسال شده است.

دادستان مرکز خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در خصوص سایر اتهامات متهم اصلی و متهمان مرتبط پرونده باز و رسیدگی در شعبه بازرسی ادامه دارد.

وی افزود: دستگاه قضایی در برخورد با متهمان اغتشاشات اخیر به هیچ عنوان مماشات نخواهد کرد و برای تمامی این افراد پرونده قضایی تشکیل شده که به زودی آرای آن‌ها صادر می‌شود.

درودی گفت: تاکنون در تعدادی از حوزه‌های قضایی استان تعدادی از پرونده‌های متهمان اغتشاشات اخیر منتهی به صدور رای شده است.

عصر روز پنجشنبه ۲۶ آبان در منطقه چهارراه حر عاملی مشهد تعدادی از اراذل و عوامل آشوبگر با تهدید و ارعاب قصد تعطیلی کسبه این محل را داشتند.

پس از حضور به موقع نیروی انتظامی و عوامل حافظ امنیت، اغتشاشگر متفرق شدند، اما تعدادی از این عناصر آشوبگر با چاقو به پنج بسیجی که دورتر از محل درگیری عوامل انتظامی ایستاده بودند، به صورت ناگهانی حمله کرده و ۲ نفر را شهید و سه نفر از آن‌ها را زخمی کردند.

منبع: مرکز رسانه قوه قضائیه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->