نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها
اعتراض دارنده تنها مدال جهانی بوکس ایران به وضع آشفته این رشته

بغض تاریخ‌ساز بوکس ایران ترکید

  • کد خبر: ۱۳۶۶۸۱
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
بغض تاریخ‌ساز بوکس ایران ترکید

ملی‌پوش بوکس ایران با ابراز ناراحتی از رفتار مسئولان ورزش، گفت: همه تلاش من کسب موفقیت برای این مرزوبوم است، اما انگار اصلا ورزشکار این کشور نیستم. دانیال شه‌بخش درباره وضعیت کنونی‌اش با توجه به غیبتش در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: من پیگیر مسابقات حرفه‌ای هستم و خیلی دوست دارم همین روند لژیونربودنم ادامه پیدا کند. اولین مبارزه را انجام داده‌ام و مبارزه‌ای را که در اکتبر قرار بود انجام دهم، به دلایلی لغو شد.

ملی‌پوش سبک‌وزن بوکس ایران درباره حاشیه‌های ایجادشده برای این رشته ورزشی، گفت: ورزش ما وضعیت سختی دارد و کار در بوکس راحت نیست. متأسفانه بوکس از گذشته وضعیت مالی خوبی ندارد و می‌توان این‌گونه گفت که حاشیه‌های زیادی دارد. این اواخر هم اوضاع خوب نبوده که اکنون بگوییم دیگر خراب شده است.
شه‌بخش افزود: پیش از این هم وضع بوکس ما خوب نبود و حتی ما تاریخ‌سازی هم کردیم، ولی آن توجهی که باید به ما نشد. ما یعنی فدراسیون بوکس، خانواده این رشته، اعضای تیم‌ملی، مربیان و... که در این موفقیت شریک بودند. متأسفانه اتفاقی نیفتاد و خیلی‌ها فکر کردند دانیال رفت بالا، اما اصلا چنین چیزی نبود.

ملی‌پوش بوکس کشورمان در ادامه گفت: من چه بخواهم و چه نخواهم، اسمم در بوکس ایران خواهد ماند، اما آن‌طور که فکر می‌کردم، به این مهم توجه نشد و وزارت ورزش هیچ لطفی در حق من نکرد. به چیزی که حقم بود، نرسیدم و با این حال ان‌شاءا... حقم را می‌گیرم و آن هم فقط و فقط با قهرمانی. پس از مدال جهانی‌ام که افتخاری برای پرچم ایران بود، سهمیه یا همان بورسیه ورزشکار المپیکی را به بنده دادند، اما تاکنون هیچ چیزی به من تعلق نگرفته است. نه حقوقی دریافت کرده‌ام و نه توجهی به من می‌شود. متأسفانه انگار من ورزشکار این کشور نیستم، درحالی‌که همه خواسته قلبی‌ام کسب مدال و افتخار برای این مرزوبوم است و همیشه آن را صادقانه اعلام کرده‌ام.

ستاره بوکس ایران با انتقاد از کم‌لطفی‌ها درباره مدال تاریخی‌اش گفت: شاید حرف من برای بسیاری خنده‌دار باشد، اما بوکس ما به حدی رسید که می‌شد در المپیک هم مدال بگیریم. همین الان هم توقعات همه بالا رفته است و می‌گویند توان ما زیاد است. اهالی این رشته توقع دارند. اگر کمی توجه می‌شد، بی‌شک بوکس ما الان دیگر به آسیا فکر نمی‌کرد و باید به المپیک فکر می‌کردیم.

دارنده تنهامدال جهانی بوکس در ایران درباره عملکرد تیم‌ملی در قهرمانی آسیا نیز گفت: خود مربیان تیم‌های ملی هم گفتند که نتیجه خوشایند نبود و از نظر من هم این نتیجه خوب نیست. نتیجه‌ای بود که مربیان هم قبول نداشتند. من بار‌ها گفته‌ام که نباید به آسیا فکر کنیم یا حتی قهرمانی جهان، ما فقط و فقط باید به المپیک فکر کنیم. چون الان فقط مدال المپیک را کم داریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->