نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها
یک شکست و یک پیروزی برای نمایندگان مشهد در هفته چهاردهم لیگ‌برتر فوتسال

مشهدی‌ها؛ همان همیشگی‌ها

  • کد خبر: ۱۳۶۶۸۳
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛  لیگ‌برتر فوتسال پس از دو هفته تعطیلات نیم‌فصل از سر گرفته شد و نمایندگان مشهد در چهارچوب هفته چهاردهم این مسابقات یک شکست و یک پیروزی به دست آوردند. تیم‌های فوتسال فرش‌آرا و رکن‌آذین خاورمیانه مشهد درحالی این هفته به میدان رفتند که نتایجی قابل انتظار گرفتند. فرش‌آرا در سالن شهیدبهشتی مشهد مقابل فولاد زرند ایرانیان، حریف اغلب بازنده، با نتیجه ۳ بر ۱ برد و رکن‌آذین خاورمیانه هم که لیگ‌برتر را با نام چیپس کامل شروع کرد و مقابل گهرزمین در هفته نخست تن به شکست داده بود، این هفته هم در مشهد و در سالن تاکسی‌رانی ۴ بر ۰ باخت تا «همان همیشگی» رقم بخورد.

فرش‌آرا ۳ – فولاد زرند ۱
پیروزی با نمایش خوب «سعید»‌ها

تیم فوتسال فرش‌آرا نیم‌فصل اول را با عملکردی دور از انتظار به پایان رساند. تیم باتجربه‌تر مشهدی که سال‌هاست در لیگ‌برتر بازی می‌کند، در نیم‌فصل اول نه توانست در کورس بالانشینان باشد و نه دست‌کم همچون روال همیشگی در میانه جدول قرار بگیرد؛ مسئله‌ای که هواداران این تیم را نگران کرده بود و حتی قدرت بهادری، سرمربی‌بازیکن این تیم، در هفته‌های پایانی استعفا کرد.

البته این استعفا پذیرفته نشد و بهادری به کارش ادامه داد. فرش‌آرا در شروع نیمه دوم رقابت‌های لیگ‌برتر دیروز توانست ۳ بر ۱ از سد فولاد زرندی بگذرد که بازی رفت هم ۲ بر ۱ مقابل نماینده مشهد تن به شکست داده بود. شاگردان قدرت بهادری در این بازی دو بار توسط سعید ممبینی و یک‌بار توسط سعید سروری به گل رسیدند و درمقابل محمدی تنهاگل میهمان را به ثمر رساند.

فرش‌آرا با این پیروزی صعود چشم‌گیری در جدول نداشت و با پانزده امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفت، اما به بازی‌های آینده امیدوار شد؛ تیمی که دست‌کم این فصل انتظار می‌رود بتواند جزو شش تیم بالای جدول باشد و اگر این اتفاق نیفتد، یک شکست برای آن‌ها محسوب می‌شود.

رکن‌آذین ۰ – گهر زمین ۴
شروع بد پس از پایان خوب

شاگردان حمید بی‌غم که نیم‌فصل لیگ‌برتر را پس از دوازده بازی ناکامی سرانجام با پیروزی امیدوارکننده در هفته پایانی مقابل زندی‌بتن کلاردشت به پایان بردند، در شروع دور برگشت دوباره روی نوار ناکامی افتادند.

تیم رکن‌آذین خاورمیانه مشهد این هفته در بازی خانگی چهار گل از میهمانش دریافت کرد؛ گل‌هایی که نسخه این تیم را پیچید و در ادامه شاگردان بی‌غم هرچه زدند، به در بسته خورد و حاصلی نداشت. رکن‌آذین با این شکست همچنان چهارامتیازی باقی ماند و در قعر جدول دست‌وپا می‌زند. نماینده دوم مشهد در لیگ‌برتر فوتسال لحظه‌به‌لحظه با منطقه امن جدول فاصله می‌گیرد و خطر سقوطش بیشتر می‌شود. مشهدی‌ها همین حالا با منطقه امن جدول، یعنی رتبه دوازدهم، ۱۰ امتیاز اختلاف دارند! از بخت بد رکن‌آذین، این هفته تیم‌های نزدیکش در جدول مقابل حریفانشان به پیروزی رسیدند تا کار برای مشهدی‌ها سخت‌تر شود.

شگفتی هفته در تهران

دیگردیدار‌های هفته چهاردهم لیگ‌برتر فوتسال اتفاقات عجیب‌وغریب کم نداشت، اما در این میان شاید مهم‌ترین اتفاق شکست غیرمنتظره گیتی‌پسند مدعی و پرمهره در تهران بود؛ جایی که شاگردان کشاورز مقابل سفیر گفتمان پایین‌نشین جدول تن به شکست دادند.

تیم تهرانی در این بازی توانست با ارائه بازی برتر با نتیجه ۵ بر ۳ از سد حریف قدرتمند اصفهانی‌اش بگذرد. این برد هم گیتی‌پسند را در جدول دو پله پایین انداخت و هم موجب صعود سفیر به سمت میانه جدول شد. گیتی‌پسند با این باخت تا پله چهارم جدول سقوط کرد و سفیر گفتمان هم تا پله یازدهم بالا آمد. در یکی دیگر از بازی‌های مهم این هفته از رقابت‌ها تیم قند کاترین آمل در یک بازی سنگین خانگی ۳ بر ۲ مقابل کراپ، تیم دوم جدول، بازی را واگذار کرد. مس سونگون ۴ بر ۲ زندی‌بتن کلاردشت را از پیش رو برداشت، مقاومت البرز ۳ بر ۱ به سن‌ایچ باخت و صنایع پشتیبان ۳ بر ۲ بازی را به آناصنعت پاسارگاد قم واگذار کرد.

با پایان بازی‌های هفته چهاردهم، حالا مس سونگون با ۳۶ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های کراپ الوند و سن‌ایچ به‌ترتیب با ۳۴ و ۳۱ امتیاز در تعقیب این تیم هستند. در پایین جدول هم رکن‌آذین چهارامتیازی و مقاومت البرز هشت‌امتیازی و فانوس‌به‌دست هستند. نکته جالب آنکه از تیم ششم جدول، یعنی فولاد زرند، تا تیم دوازدهم، یعنی قند کاترین آمل، فقط پنج امتیاز فاصله است و این یعنی یک تیم در این میان می‌تواند با یک برد به میانه جدول برسد یا با یک باخت تا نقطه فانوس‌به‌دستی و سقوط تنزل کند؛ مسئله‌ای که ادامه رقابت‌های لیگ‌برتر را داغ و مهیج خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->