بازگشت وضعیت عادی پروازها در تمامی فرودگاه‌های کشور شهر اصفهان در امنیت و آرامش است+فیلم شبکه خبر: تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل است منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد همه چیز درباره شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) شبکه خبر شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان را تایید کرد + فیلم ماجرای شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) کربی : آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ادامه عملیات حزب الله علیه اشغالگران در مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) امیرعبداللهیان: این بار پاسخ ایران فوری و حداکثری خواهد بود سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا اسرائیل در حمله ایران را تکذیب کرد ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی ادامه یافت + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن! امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه ایران دست بردارد | حمله کاملاً ضروری بود رییس جمهور: اگر رژیم صهیونیستی بازهم اشتباه کند، پاسخی پشیمان کننده می‌گیرد امنیت کامل در مراکز هسته‌ای کشور | اطلاعات لازم از مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی در اختیار ماست + فیلم یارانه نقدی فروردین واریز شد (۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین وضعیت مصدومان حمله تروریستی ایذه| پدر کیان پیرفلک در چه وضعیتی است؟ (۷ آذر ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۳۷۱۴۱
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
آخرین وضعیت مصدومان حمله تروریستی ایذه| پدر کیان پیرفلک در چه وضعیتی است؟ (۷ آذر ۱۴۰۱)
رئیس مرکز آموزشی و درمانی گلستان اهواز گفت: تیم‌های پزشکی به طور جدی در حال پیگیر و درمان میثم پیرفلک هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، داوود شلیل احمدی رئیس مرکز آموزشی و درمانی گلستان اهواز، آخرین وضعیت میثم پیرفلک، مجروح حادثه تروریستی تیراندازی در شهر ایذه را تشریح کرد.

وی گفت: عمل‌های اصلی این بیمار که شامل عمل جراحی عروق و جراحی اعصاب بوده در روز‌های قبل انجام شده است، ولی به خاطر حجم آسیب ناشی وارد شده از اصابت گلوله به بافت‌ها و استخوان‌ها، این بافت‌ها تخریب شدند و به همین دلیل محلی برای ایجاد التهاب و عفونت هستند.

رئیس مرکز آموزشی و درمانی گلستان اهواز ادامه داد: در روز‌هایی که بیمار، شرایط بعد از عمل را تجربه کرد، این التهاب و عفونت باعث نامساعد شدن حال وی شد. پس از این التهاب، بیمار دچار سپسیس (واکنش بیش از حد سیستم ایمنی بدن نسبت به عفونت) شد که این موضوع باعث اختلال در تنفس و حرکت روده‌ها می‌شود. به همین دلیل دوبار و در روز‌های پنجشنبه ۳ و شنبه ۵ آبان‌‎ماه ۱۴۰۱ در اتاق عمل، بررسی مجددی از لحاظ وجود عفونت در محدوده شکم انجام شد که خوشبختانه بیمار عفونت شکمی نداشت و فقط بافت‌ها و استخوان‌های تخریب شده دچار عفونت شده بودند.

شلیل احمدی به درمان عفونت‌های بیمار با داروی آنتی‌بیوتیک اشاره کرد و افزود: به علت شرایط شدید تخریب بافت‌ها و استخوان‌ها، درمان بیمار طولانی مدت خواهد بود و امیدواریم بدن وی بتواند مقاوم باشد تا شرایط موجود را تحمل و این مرحله از بیماری و درمان را به خوبی سپری کند.

رئیس مرکز آموزشی و درمانی گلستان در پایان خاطرنشان کرد: تیم‌های پزشکی به طور جدی در حال پیگیر و درمان میثم پیرفلک هستند، اما متاسفانه امروز به خاطر شرایط سپسیس، قدرت تنفس بیمار کاهش یافت که تیم بیهوشی بیمارستان، بیمار را به دستگاه ونتیلاتور وصل کرد و شرایط وی در حال حاضر درمان با دارو و نگهداری در آی‌سی‌یو است.

براساس این گزارش، با توجه به شرایط ناپایدار میثم پیرفلک، محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، شخصا در اتاق عمل بیمارستان گلستان حضور یافت و پس از مشاوره با جراحان و پزشکان، در جریان آخرین وضعیت درمانی وی قرار گرفت.

همچنین با دستور رئیس دانشگاه دو تن از متخصصین حاذق و برجسته عفونی جهت ارائه مشاوره بر بالین بیمار حضور یافته و نقطه نظرات خود را به منظور ارائه خدمات درمانی لازم عنوان کردند.

جواد شریعتی، مدیر داخلی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی گلستان اهواز، آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی ایذه را تشریح کرد.

وی گفت: پس از حادثه تروریستی تیراندازی در شهر ایذه تعدادی از مجروحان به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی گلستان اهواز منتقل و توسط تیم‌های پزشکی و جراحی تحت درمان قرار گرفتند.

مدیر داخلی بیمارستان گلستان افزود: از تعداد مجروحان اعزام شده، یک نفر به دلیل شدت جراحات وارده، قبل از رسیدن به این مرکز و در مسیر ایذه به سمت اهواز جان خود را از دست داد.

وی در مورد وضعیت سایر افراد اعزام شده خاطرنشان کرد: تعداد ۷ نفر پس از مداوا و بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند و ۲ نفر در بخش‌های اورولوژی و جراحی عروق با وضعیت جسمانی مناسب تحت مداوا و بستری هستند، اما ۲ نفر دیگر به دلیل وخامت اوضاع جسمی، عفونت شدید، عارضه سپسیس (واکنش بیش از حد سیستم ایمنی بدن نسبت به عفونت) و کاهش قدرت تنفس به دستگاه ونتیلاتور (تنفس مصنوعی) وصل شده و در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت درمان قرار دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->