زاکانی: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد | برگزاری جشن دهه کرامت در سراسر کشور صدور۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت و ساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود مشهد در حوزه هوشمندسازی پیشرو است | مطالبه ۳۰ همتی شهرداری مشهد از دولت برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد طبس، عضو دبیرخانه شهر‌های زیارتی ایران با محوریت مشهد مقدس شد اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد رونمایی از پوستر اولین رویداد هفته خلاقیت و نوآوری شهری | اعلام برنامه‌های شهرداری مشهد در هفته خلاقیت فرجام کلنل میهن پرست؛ روایت شش ماه آرمانگرایی نویافته های باستان شناسی «کشف رود» مشهد رونمایی شد شهروند خبرنگار| شهریه مدارس غیردولتی و دغدغه والدین در مشهد مبارزه با جوندگان شهری با راهکارهای جدید شهرداری مشهد برای نخستین بار در کشور ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد اختصاص داده شد | سهم هر محله ۱۵ میلیارد تومان سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: گسترش ورزش در مناطق کم‌برخوردار این شهر الگویی مناسب برای کشور است کوره‌پزخانه‌ها در مشهد احیا می‌شود تاکید استاندار خراسان رضوی بر فراهم شدن زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت
سرخط خبرها

شهردار مشهد مقدس : ماهانه دو خبر خوش برای شهروندان مشهدی داریم

  • کد خبر: ۱۳۷۱۶۳
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
شهردار مشهد مقدس : ماهانه دو خبر خوش برای شهروندان مشهدی داریم
سید عبدالله ارجائی، شهردار مشهد مقدس گفت: مژده ما به شهروندان این است که تا پایان ۱۴۰۱ هر ۱۵ روز یک خبر خوب به مردم ارائه کنیم تا دستاورد دوره ششم مدیریت شهری در اختیار مردم قرار بگیرد.

بیتاسخایی|شهرآرانیوز، سید عبدالله ارجائی در آیین آغاز عملیات اجرایی تعریض پل دهرود که با حضور اعضای شورا و شهردار و سردار غیاثی، فرمانده سپاه امام رضا (ع)  و فرماندارمشهد در روستای دهرود مشهد برگزار شد، اظهار کرد: شکل‌گیری انقلاب را مدیون شهدا هستیم و در آخرین روز هفته بسیج ادای دین ویژه‌ای به معمار کبیر انقلاب و دستاورد و میراثی که این بزرگوار برای آیندگان به جا گذاشتند، خواهیم کرد. زمانی که اندیشه مدیریتی و سیاسی امام را بررسی می‌کنیم ایشان را فرد مجتهد، اسلام شناس و با تحصیلات رسمی در حوزه فقه و اصول اسلامی و درس خوانده نجف و قم می‌شناسیم.

وی افزود: دستاورد‌هایی که در شکل گیری انقلاب در دوره ایشان رقم خورد در دنیا مثال نزدنی است که یکی از آن‌ها رفراندوم جمهوری اسلامی است که در دنیا نمونه آن وجود ندارد. انقلاب در بهمن ۵۷ پیروز و در ۱۱ و ۱۲ فروردین ۵۸ اصل نظام به رفراندوم گذاشته شد. این شاهکار بزرگ امام برای ابد دهن یاوه گویان و مدعیان دموکراسی را می‌بندد. 

شهردار مشهد ادامه داد: یکی دیگر از اتفاقات نادر در اوایل شکل گیری حکومت در تاریخ تعداد انتخابات امام در طول سال ۵۷ است که براساس آن خبرگان قانون اساسی و قانون اساسی به انتخابات گذاشته شد و در طول یکسال پنج انتخابات را برگزار کردند.

ارجائی گفت: اتفاق بزرگ دیگر در سال ۵۷ تشکیل کمیته امداد و نهضت سواد آموزی است که نشان‌دهنده توجه ایشان به محرومین و علم آموزی است. دستور تاریخی دیگر تشکیل بسیج مستضعفین بود که این روز‌ها سالروز آن است و مفتخریم این مراسم را به مناسبت هفته بسیج برگزار کردیم. 

وی تاکید کرد: مژده ما به شهروندان این است که تا پایان ۱۴۰۱ هر ۱۵ روز یک خبر خوب به مردم ارائه کنیم تا دستاورد دوره ششم مدیریت شهری در اختیار مردم قرار بگیرد.

چه خدمتی بهتر از اینکه آرزوی چندین ساله منطقه محروم را براورده کنیم 

همچنین محسن داوری، فرماندار مشهد با اشاره به فرمایش امام مبنی بر اینکه بسیجی یک فرهنگ است، افزود: ما این فرهنگ را با تمام وجود لمس کردیم و به خود می‌بالیم. مدیرانی بصیر و بسیجی ما در شهرداری و شورا لبیک گفتند و با روحیه بسیجی و خادمی این خدمت را برای مردم این منطقه انجام دادند و چه خدمتی بهتر از اینکه آرزوی چندین ساله منطقه محروم را براورده کنیم.

وی افزود: بر خود لازم دانستم به پاس این اقدام شایسته و چند اقدام دیگر همچون ایجاد دور برگردانی در چند کیلومتر جلوتر که مردم را شاد و امیدوار کرد از شهرداری و شورای شهر تقدیر و تشکر کنم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->