برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد دبیرخانه شهرهای زیارتی ایران با محوریت مشهد مقدس ایجاد شد اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد رونمایی از پوستر اولین رویداد هفته خلاقیت و نوآوری شهری | اعلام برنامه‌های شهرداری مشهد در هفته خلاقیت فرجام کلنل میهن پرست؛ روایت شش ماه آرمانگرایی نویافته های باستان شناسی «کشف رود» مشهد رونمایی شد شهروند خبرنگار| شهریه مدارس غیردولتی و دغدغه والدین در مشهد مبارزه با جوندگان شهری با راهکارهای جدید شهرداری مشهد برای نخستین بار در کشور ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد اختصاص داده شد | سهم هر محله ۱۵ میلیارد تومان سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: گسترش ورزش در مناطق کم‌برخوردار این شهر الگویی مناسب برای کشور است کوره‌پزخانه‌ها در مشهد احیا می‌شود تاکید استاندار خراسان رضوی بر فراهم شدن زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت امداد اورژانسی به آثار میراثی | رئیس کمیسیون اصل‌۹۰: با احضار وزیر میراث‌فرهنگی، متخلفان تخریب سنگ‌نگاره‌های تاریخی دیزدر را به دستگاه قضایی معرفی می‌کنیم ترافیک صبحگاهی مشهد سنگین و پرحجم است (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: پاسخ پاسداران به رژیم صهیونیستی، دل هر ایرانی که دل در گرو استقلال کشور دارد را شاد کرد تقاطع غیرهمسطح شاهنامه، گامی مؤثر در جهت توسعه منطقه منفصل توس مدیریت آلودگی هوا با توسعه زیر ساخت های مراکز معاینه فنی شهرداری مشهد پروژه های گره‌گشا در اولویت مدیریت شهری | رضایت مردمی از پروژه تازه افتتاح شده پل دهرود مشهد + فیلم بازار شیرخشک دوباره بحرانی می‌شود؟ | بدهی بیمه به داروخانه‌ها، بازار شیرخشک را تحت تاثیر قرار می‌دهد استاندار خراسان رضوی از افزایش یک متری سرانه فضای آموزشی در مشهد خبرداد + فیلم
سرخط خبرها

آمار، پژوهش و توجه به سرمایه انسانی مطالبات شورای شهر مشهد از حوزه برنامه‌ریزی

  • کد خبر: ۱۳۷۳۴۲
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
آمار، پژوهش و توجه به سرمایه انسانی مطالبات شورای شهر مشهد از حوزه برنامه‌ریزی
از سوی جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر بر جمع‌آوری آمار دقیق، انجام پژوهش و مطالعه و توجه به سرمایه انسانی به‌عنوان مطالبات اولویت‌دار از حوزه برنامه‌ریزی شهرداری مشهد تأکید شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید ابراهیم علیزاده رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر در مراسم تکریم و معارفه معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری که با حضور شهردار مشهد و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد گفت: در حال حاضر اصلاح و تفریق بودجه از سوی معاونت برنامه‌ریزی به شورای شهر ارائه شده که باید با همکاری این حوزه هرچه سریع‌تر به سرانجام برسد.

وی افزود: یکی دیگر از مواردی که باید دراین حوزه مورد توجه قرار بگیرد برنامه چشم‌انداز ۲۰ ساله آینده است که در حال حاضر باید در دستور کار قرار بگیرد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر با بیان اینکه مهم‌ترین سرمایه هر سازمان نیروی انسانی آن است اظهار کرد: گفته می‌شود حدود ۳۰ هزار نیرو با شهرداری همکاری دارند که این سرمایه عظیم بسیار تأثیرگذار هستند لذا هرچه به نیروی انسانی ارج نهیم کم است.

علیزاده اضافه کرد: تلاش‌های زیادی تاکنون برای تغییر وضعیت ایثارگران انجام‌شده است، اما مدیران باید با بدنه ایثارگری ارتباط گرفته و در خصوص اقدامات انجام‌شده به آنان اطلاع‌رسانی کنند.

وی تصریح کرد: در حوزه برنامه‌ریزی یکی از چالش‌ها بحث تشکیلات و ساختار شهرداری است که باید مورد توجه قرار گیرد، در حال حاضر ستاد کمی بزرگ شده لذا باید نسبت به چابک سازی ستاد و تقویت مناطق اقدام شود.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر با بیان اینکه در حوزه آمار و پژوهش نیز داشتن آمار به‌موقع و دقیق بسیار تأثیرگذار است خاطرنشان کرد: همچنین در بحث سازوکار مطالعات نیز در حوزه شهرسازی شاهد به‌هم‌ریختگی هستیم به‌ویژه در توسعه به شرق که یکی از سیاست‌های مدیریت شهری است مطالعات قوی وجود ندارد.

علیزاده افزود: در بحث منابع و مصارف نیز باید دقت بیشتری شود به‌خصوص در حوزه کنترل پروژه‌ها که این موضوع باید مورد توجه قرار بگیرد.

همچنین در ادامه این مراسم "ایمان فرهمندی" رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد نیز گفت: یکی از اشکالاتی که اکنون در شهرداری وجود دارد؛ نبود مطالعات است.

وی اضافه کرد: برای اجرای پروژه‌های عمرانی نیز با نبود مطالعات دقیق روبرو هستیم که این موضوع باید از سوی معاونت برنامه‌ریزی حل شود.

"مهدی ناصحی" نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: معاونت برنامه‌ریزی مغز ابرسازمان شهرداری است و وظیفه سنگینی بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه شهرداری نیرو‌های خوب و توانمندی در حوزه برنامه‌ریزی دارد که از این سرمایه‌ها باید استفاده شود.

همچنین در ادامه "فاطمه سلیمی" رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر نیز گفت: دراین دوره چند کلان پروژه را مدنظر داریم که خانم مهربان آن را آغاز کرده‌اند و باید این راه در دوره معاون جدید نیز ادامه پیداکرده و به نتیجه برسد.

وی اضافه کرد: یکی از مباحث مهم سرمایه انسانی شهرداری مشهد است که باید مورد توجه قرار بگیرند؛ منابع انسانی شهرداری بسیار قوی است و این‌یک امتیاز برای مدیریت شهری خواهد بود.

"مجید طهوریان عسکری" عضو شورای شهر مشهد نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: مهم‌ترین دغدغه شورای شهر در حوزه برنامه‌ریزی انطباق عملیات با برنامه است.

وی افزود: سرمایه انسانی شهرداری مشهد نیز در پیشبرد اهداف مدیریت شهری نقش بسیار مهمی بر عهده‌دارند لذا معاون جدید نیز باید به این سرمایه ارزشمند توجه ویژه‌ای داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->