برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

«اسکارلت جوهانسون» خبرنگار می‌شود

  • کد خبر: ۱۳۷۴۳۷
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
«اسکارلت جوهانسون» خبرنگار می‌شود
«اسکارلت جوهانسون» در سریال کوتاه «تن‌ها دلیل» نقش یک خبرنگار زن به نام مدیسون کوارتجلوی دوربین می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سریال کوتاه «تن‌ها دلیل» با اقتباس از رمان جان کاتزنباخ با بازی اسکارلت جوهانسون برای آمازون ساخته می‌شود.

این اولین نقش‌آفرینی جوهانسون در نقش اصلی یک سریال تلویزیونی محسوب می‌شود.

رمان «تن‌ها دلیل» که سال ۱۹۹۲ منتشر شد درباره گزارشگری از میامی به نام مت کوارت است. در سریال قرار است شخصیت خبرنگار یک زن به نام مدیسون کوارت باشد و جوهانسون نقش وی را بازی کند. وی نامه‌ای از یک زندانی محکوم به اعدام دریافت می‌کند که ادعا دارد بی‌گناه است. با شروع تحقیقات در این زمینه نه تنها پرونده زندانی محکم نیست بلکه ماجرا‌های وحشتناک دیگری هم در پس این پرونده وجود دارد.

کریستی هال فیلمنامه را می‌نویسد و تهیه کننده اجرایی هم خواهد بود. جوهانسون نیز با کمپانی خودش از تهیه‌کنندگان سریال است.

این دومین بار است که از این رمان اقتباس می‌شود و قبلاً در سال ۱۹۹۵ با بازی شان کانری، بلر آندروود، لارنس فیشبورن، اد هریس و کیت کپشاو فیلم سینمایی آن به نام «انگیزه عدالت» ساخته شده بود. در این فیلم جوهانسون در نقش دختر شخصیت اصلی با بازی شان کانری، بازی کرده بود.

جوهانسون با بازی در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود و نقش شخصیت «بیوه سیاه» را از سال ۲۰۱۰ در «مرد آهنی ۲» بازی کرده و تا امروز در ۸ فیلم از دنیای سینمایی مارول در نقش این شخصیت ظاهر شده است. جدیدترین آن‌ها فیلم مستقلی با عنوان «بیوه سیاه» بود که سال ۲۰۲۱ اکران شد.

این بازیگر ۲ نامزدی اسکار برای نقش اصلی و نقش مکمل در کارنامه دارد که اولی برای فیلم «داستان ازدواج» و دومی برای «جوجو خرگوشه» بود. «گمشده در ترجمه»، «او»، «شبح در پوسته» و «ویکی کریستینا بارسلونا» از دیگر فیلم‌های مطرح وی هستند.

تابستان امسال نیز اعلام شد وی بازیگر فیلمی با عنوان «تغییر اقیانوس» با اقتباس از رمانی به همین نام از سال ۱۹۵۹ خواهد بود.

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->