راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند فرماندار مشهد: رضایت زائران از اقدامات شهرداری مشهد در استقبال از بهار ملموس است
سرخط خبرها

تقدیر مدیریت شهری از پرستاران

  • کد خبر: ۱۳۷۴۹۴
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
تقدیر مدیریت شهری از پرستاران
پرستاری یکی از شغل‌های مهم در هر جامعه‌ای است که نقش رابط بین پزشک و بیمار را ایفا می‌کند. پرستاران تأثیر مهمی در حفظ سلامت بیماران دارند و برای بهبود سلامتی آنان تلاش می‌کنند، بنابراین جایگاه این افراد بسیار ارزشمند و بزرگ است.

به گزارش شهرآرانیوز، پرستاری یکی از شغل‌های مهم در هر جامعه‌ای است که نقش رابط بین پزشک و بیمار را ایفا می‌کند. پرستاران تأثیر مهمی در حفظ سلامت بیماران دارند و برای بهبود سلامتی آنان تلاش می‌کنند، بنابراین جایگاه این افراد بسیار ارزشمند و بزرگ است. به همین علت نامگذاری و گرامیداشت روز پرستار بهانه‌ای برای تقدیر از زحمات بی دریغ این قشر پر تلاش و یادآوری اهمیت جایگاه پرستاران در جامعه است؛ در تقویم رسمی ایران پنجم جمادی الاول، هم زمان با ولادت حضرت زینب کبری (س) به نام روز پرستار نامگذاری شده است.

روز پرستار؛ بهانه‌‎ای برای یادآوری رشادت‌های شیرزن بزرگ کربلا و تلاش پرستاران

همچنین عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پرستاران با تاسی از بی بی دو عالم حضرت زینب کبری (س) که بزرگ پرستار کربلا بودند و در طول تاریخ عمر خود باتوجه به اینکه در کودکی مادر خود را از دست دادند و به عنوان مادر و خواهر از پدر و برادرانش پرستاری می‌کرد، قابل تقدیر هستند و به همین جهت در تاریخ جامعه اسلامی روز ولادت ایشان به عنوان روز پرستار نامگذاری شده است تا یادی از رشادت این شیر زن بزرگ کربلا و تلاش پرستاران شود.

مجید طهوریان‌عسکری در بازدید از درمانگاه شهید کامیاب که با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد، ضمن تبریک ولات حضرت زینب (س) اظهار کرد: روز پرستار به عنوان یکی از روز‌های بسیار مهم در زندگی بشری از این جهت که با یادآوری حفظ سلامت و روحیه نشاط و شادابی انسان این موضوع را نشان می‌دهد که انسان واقعا یک موجود بسیار کوچک است که با یک ویروس بسیار کوچک می‌تواند سلامتی خود را از دست بدهد.

وی افزود: همچنین نمایانگر این است که اگر در برابر بیماری‌ها و در زندگی متوکل و متوسل به معبود نباشیم، بسیار موجود ناچیزی هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: پرستاران با تاسی از بی بی دو عالم حضرت زینب کبری که بزرگ پرستار کربلا بودند و در طول تاریخ عمر خود باتوجه به اینکه در کودکی مادر خود را از دست دادند و به عنوان مادر و خواهر از پدر و برادرانش پرستاری می‌کرد، قابل تقدیر هستند و به همین جهت در تاریخ جامعه اسلامی روز ولادت ایشان به عنوان روز پرستار نامگذاری شده است تا یادی از رشادت این شیر زن بزرگ کربلا و تلاش پرستاران شود.

طهوریان‌عسکری خاطرنشان کرد: تمام پرستاران صادقانه و خالصانه جان خود را در کف دست می‌گذارند تا انسان‌ها را مداوا و پرستاری کنند لذا این روز را به پرستاران کشورمان و پرستاران جهان اسلام تبریک می‌گویم.

به گزارش شهرآرانیوز، ۴۱ قاب تصویر شهری به مناسبت روز پرستار با عکس پرستاران شهید در سطح شهر اکران شده است؛ در این قاب‌ها تصویر ۵ نفر از چهره‌های حوزه سلامت و پرستاری با شعار «ای لباس سفید فرشتگان بر تن» به‌نمایش گذاشته شده است.

همچنین شهرداری مشهد اقداماتی انجام داده است که شامل بازدید از بیمارستان شهید هاشمی نژاد و عرض تبریک روز پرستار به مجموعه کادر درمان این بیمارستان توسط همکاران فرهنگسرای سلامت، برگزاری مراسم «اسوه‌های ایثار» فاطمیون، تجلیل از پرستاران گمنام که این مراسم با حضور فرمانده لشکر فاطمیون و سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری به همت معاونت اجتماعی و مشارکت‌های شهرداری، هیئت رزمندگان فاطمیون و پایگاه بسیج شهدای فاطمیون در مجتمع آیه‌های مشهد برگزار شد.

تقدیر از خانواده شهیده سلامت «خانم صحافی‌پور» و "مهدی خدایان" و "اکرم کیانی" دو پرستار مدافع سلامت در نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر به مناسبت روز پرستار از دیگر اقدامات مدیریت شهری است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->