نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

روز سخت نمایندگان مشهد در لیگ برتر فوتسال

  • کد خبر: ۱۳۷۵۱۳
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
روز سخت نمایندگان مشهد در لیگ برتر فوتسال
فرش‌آرا و رکن‌آذین امروز مقابل تیم‌های اول و دوم جدول لیگ‌برتر فوتسال به میدان می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ قطار لیگ‌برتر فوتسال به ایستگاه پانزدهم رسید و حالا نمایندگان مشهد باید در دو جدال سخت و نفس‌گیر به مصاف حریفان بالانشینشان بروند.
رکن‌آذین در خانه میزبان صدرنشین و مدعی اول و آخر فتح جام است و فرش‌آرا هم در بازی خارج از خانه باید به مصاف کراپ، تیم دوم جدول، برود که خیلی از کارشناسان می‌گویند رقیب اصلی مس در مسیر قهرمانی است. این دیدار‌ها می‌‎تواند حکم مرگ و زندگی برای هر چهار تیم داشته باشد. باختش می‌تواند به‌معنای بحرانی‌شدن اوضاع برای فرش و رکن‌آذین یا عقب‌افتادن بالانشینان از کورس و بردش نجات‌بخش باشد.

جدال صدر و قعر در سالن تاکسی‌رانی

تیم فوتبال رکن‌آذین خاورمیانه مشهد امروز از ساعت ۱۶ در سالن تاکسی‌رانی به مصاف صدرنشین رقابت‌ها می‌رود. شاگردان حمید بی‌غم درحالی مقابل مس سونگون به میدان می‌روند که با چهار امتیاز از چهارده بازی قبلی در قعر جدول هستند و اگر می‌خواهند در لیگ‌برتر بمانند، به تک‌تک امتیازات بازی‌های باقی‌مانده نیاز دارند و این وسط فرقی هم ندارد پای سونگون صدرنشین در میان باشد یا تیمی در حد و اندازه و قواره خودشان. نکته جالب آنکه منصور مولایی، یکی از مربیان رکن‌آذین، در مصاحبه‌ای به هواداران تیمش وعده داده بود که رکن‌آذین واقعی را از این بازی ببینند؛ وعده جذابی که می‌تواند به معنای انگیزه‌دادن به بازیکنان و برداشتن بار فشار روانی روی آن‌ها باشد. رکن‌آذین تا اینجا فقط یک پیروزی و یک تساوی در لیگ داشته و دیگربازی‌ها را یکی پس از دیگری باخته است. تک‌برد شاگردان بی‌غم برابر زندی‌بتن کلاردشت بوده است.

فرش‌آرا به‌دنبال دشت امتیاز از کراپ

نماینده کهنه‌کارتر فوتبال مشهد وضعیت چندان بهتری از تیم دوم شهر ندارد. فرش‌آرا امروز از ساعت ۱۶ در خانه کراپ الوند به میدان خواهد رفت؛ دیدار سختی که قرار است در پایان یا فرش‌آرا را به سمت قعر جدول بکشاند یا این تیم را تا میانه‌های امن جدول برساند. شاگردان قدرت بهادری تیم پانزده‌امتیازی هستند و با منطقه ترسناک، یعنی رتبه دوازدهم جدول چهارده‌تیمی، فقط یک امتیاز فاصله دارند. البته از سویی دیگر، نزدیکی امتیازات سبب شده است که فرش‌آرا تا رتبه ششم جدول، همان جایگاه همیشگی‌اش، چهار امتیاز فاصله داشته باشد!

بازی‌های حساس برای پایین‌نشینان

در دیگر بازی‌های این هفته تیم گیتی‌پسند که یکی دیگر از مدعیان جام است، در خانه به مصاف صنایع پشتیبان خواهد رفت. گیتی‌پسند سی‌امتیازی با صدر شش امتیاز فاصله دارد و اگر می‌خواهد بیش از این از رقیبان عقب نیفتد، باید هر سه‌امتیاز این بازی خانگی را مقابل تیم هشتم جدول بگیرد. سن‌ایچ، دیگر مدعی جام، هم در خانه پذیرای سفیرگفتمان است. یکی از جدال‌های حساس این هفته در پایین جدول را هم تیم‌های آناصنعت پاسارگاد قم و قند کاترین آمل برگزار می‌کنند؛ دو تیم رتبه‌های دهم و دوازدهم جدول که شکست هرکدامشان می‌تواند وضعیت را برایشان بغرنج‌تر کند. زندی‌بتن کلاردشت هم این هفته به مصاف مقاومت البرز می‌رود و فولاد زرند ایران و گهرزمین سیرجان نیز با هم بازی می‌کنند.
حساسیت دیدار‌های این هفته بیش از آنکه برای تیم‌های بالانشین باشد، متوجه تیم‌های پایین جدول است؛ تیم‌هایی که با یک برد می‌توانند در جدول صعودی درخشان داشته باشند، یا با یک باخت به قعر نزدیک‌تر شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->