ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

قرارداد رونالدو و النصر نهایی شد: سالانه ۲۰۰ میلیون یورو!

  • کد خبر: ۱۳۷۵۱۶
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
روزنامه مارکا مدعی شد که قرارداد رونالدو با النصر نهایی شده و فوق ستاره پرتغالی راهی کشور عربستان می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، در شرایطی که کریستیانو رونالدو خود را برای حضور در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی و تحقق رویای قهرمانی جهان آماده می‌کند، روزنامه مارکای اسپانیا با یک ادعای بزرگ، از نهایی شدن انتقال این فوق ستاره به تیم النصر عربستان خبر داده است.

مارکا مدعی شده که قرارداد ۲ فصل و نیم رونالدو با النصر، هزینه‌ای در حدود ۲۰۰ میلیون یورو در سال دارد و این بازیکن پرتغالی در آستانه تکمیل انتقال خود به فوتبال عربستان سعودی است.

در گزارش مارکا آمده است:
کریستیانو رونالدو به برداشتن گام‌هایی برای تعیین تکلیف آینده خود ادامه می‌دهد. همانطور که مارکا یک هفته پیش اعلام کرد، این بازیکن پرتغالی به بستن قرارداد با النصر عربستان نزدیک است. قرارداد ۲ سال و نیمه‌ای که با امضای نهایی فاصله‌ای ندارد. مبلغ این انتقال با احتساب حقوق و قرارداد‌های تبلیغاتی، ۲۰۰ میلیون یورو در هر فصل است.

زمانی که دوران درخشش در اروپا تمام شد، CR۷ مصمم به کاهش سطح رقابتی است و حالا او بیشتر به دنبال جبران از جنبه اقتصادی است. هیچ تیمی در هیچ قاره‌ای حتی به پیشنهاد تیم عربستانی نزدیک هم نمی‌شود. حتی تیم‌های MLS هم نمی‌تواند به این پیشنهاد نزدیک شوند. به همین دلیل رونالدو چاره‌ای جز نگاه غیرفوتبالی به این پیشنهاد ندارد. اگر چه فوتبال عربستان در حال رشد است، اما در آنجا سطح رقابتی پایین است.

این بازیکن پس از درگیری با مدیران و سرمربی منچستریونایتد، بدون تیم است. درگیری با تن هاخ منجر به دوئلی شد که این بازیکن پرتغالی در نهایت شکست خورد.

فوتبال عربستان در حال رشد است، همانطور که بازیکنان سطح بالای جهان در آخرین سال‌های زندگی حرفه‌ای خود حضور در آنجا را تجربه می‌کنند. رهبران و تصمیم گیرندگان فوتبال در این کشور، به دنبال افزایش دوباره کیفیت مسابقات هستند و می‌دانند که اگر کریستیانو رونالدو به لیگ آنجا بیاید، برای رونق اقتصادی عربستان نیز مفید خواهد بود.

هدایت النصر برعهده رودی گارسیا است و در لیست این تیم بازیکنانی مانند اوسپینا دروازه بان کلمبیایی و آلوارو گونزالس اسپانیایی به چشم می‌خورد. حالا تیم گارسیا با حضور کریستیانو رونالدو به دنبال این است که دوباره برتری خود را در رقابت‌های داخلی به دست آورد و خود را در نقشه فوتبال جهان قرار دهد. بازی‌های خانگی در ورزشگاه مرسول پارک با ظرفیت ۲۵۰۰۰ هوادار برگزار می‌شود.

الهلال قهرمان فعلی لیگ عربستان، رقیب بزرگ تیمی است که CR۷ می‌تواند آخرین جملات خود را به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای در آن بنویسد. تابستان گذشته او به سراغ فوق ستاره پرتغالی رفت، اما یک تحریم اداری به دلیل تکرار قرارداد‌ها مانع از نهایی شدن این انتقال شد.

اکنون قرارداد با النصر در آستانه بسته شدن است. هیچ مانع قانونی وجود ندارد و پیشنهادی خارج از بازار وجود دارد که باعث شده پرتغالی‌ها با این پیشنهاد موافقت کنند.

گزارش مارکا در اینجا به پایان رسید، اما باید گفت که از آبی‌های لندن به عنوان یکی از تیم‌های خواهان CR۷ نام برده می‌شد، اما چلسی علاقه خود را به رونالدو کاهش داده است در حالی که اولیور کان، مدیر غول بوندسلیگا، اعلام کرد که بایرن مونیخ به دنبال جذب رونالدو نیست.

با این حال، رونالدو فعلاً روی جام جهانی قطر متمرکز است. این مهاجم به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شد که در پنج جام جهانی مختلف گلزنی کرد و در پیروزی هیجان‌انگیز ۳-۲ مقابل غنا از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->