تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

پله، اسطوره فوتبال برزیل بستری شد

  • کد خبر: ۱۳۷۵۸۳
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹
پله، اسطوره فوتبال برزیل بستری شد
ستاره سابق فوتبال برزیل امروز چهارشنبه در بیمارستان سائوپائولو بستری شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پله فوتبالیست سابق تیم ملی فوتبال برزیل دچار تورم بدن و همچنین گیجی شد و بلافاصله در بیمارستان بستری شد. رسانه برزیلی همچنین گزارش داد که شیمی درمانی در ماه‌های اخیر جواب نداده است.

بازیکن افسانه ای فوتبال برزیل در بیمارستان آلبرت اینشتین در سائوپائولو بستری شده است.

 مارسیا آئوکی همسر پله او را  به بیمارستان آورد.

مشکل دیگری که آشکار شده این است که شیمی درمانی انجام شده در چند ماه گذشته هیچ تأثیری بر روی چندین تومور پله نداشته است.

ESPN در ژانویه گزارش داد که تومورهایی در روده، کبد و یک تومور در  ریه ادسون آرانتس دوناسیمنتو ملقب به پله یافت شده است. در سال ۲۰۲۱، او همچنین تحت عمل جراحی قرار گرفت تا یک زائد در روده بزرگش برداشته شود.

پله تنها بازیکن تاریخ فوتبال است که سه قهرمانی جام جهانی (در سال‌های ۱۹۵۸، ۱۹۶۲ و ۱۹۷۰) را به دست آورده است. او در ۹۲ بازی برای تیم ملی برزیل انجام داده و ۷۷ گل به ثمر رساند. این مهاجم در سال ۱۹۷۷ به فوتبال خود پایان داد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->