امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳) اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد مزایده ملک ۶۵ هزار متر مربعی امیرمنصور آریا به دلیل معوقات مالیاتی رئیس‌جمهور در دیدار با اسماعیل هنیه: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌پذیر نیست
سرخط خبرها

تلاش‌های اتحادیه اروپا برای محاکمه پوتین در دادگاه بین‌المللی

  • کد خبر: ۱۳۷۶۰۳
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶
تلاش‌های اتحادیه اروپا برای محاکمه پوتین در دادگاه بین‌المللی
رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا از تلاش‌ها در راستای تشکیل دادگاهی بین المللی برای محاکمه ولادیمیر پوتین به اتهام جنایت جنگی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، اورسولا فون درلاین امروز چهارشنبه در پیامی ویدیویی با اشاره به اینکه اتحادیه اروپا به دنبال تشکیل دادگاه بین المللی برای محاکمه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به اتهام جنایت جنگی است، گفت: «اول، روسیه باید تاوان جنایات وحشتناک خود از جمله جنایت جنگ تهاجمی علیه یک کشور مستقل را بپردازد. ثانیاً، روسیه باید هزینه ویرانی‌هایی را که به بار آورده است، بپردازد.»

به گزارش پایگاه آلمانی فاز، فون درلاین ادامه داد: دادگاه کیفری بین المللی در واقع مسئول تعقیب جنایات جنگی است. این دادگاه بر اساس اساسنامه رم برای جنایات جنگی، جنایات علیه بشریت و نسل کشی مأموریت دارد. دادستان کل اکنون در حال تحقیق است.

اتحادیه اروپا در حالی پوتین را به جنایت جنگی متهم کرده است که اخیرا ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان دهنده قتل اسرای روسی به دست نیرو‌های کی یف است؛ وزارت دفاع روسیه اوکراین را به جنایت جنگی متهم کرد. مقامات روسیه تاکید کردند که مسکو عاملان مرگ دلخراش اسرای جنگی روسیه به دست نظامیان اوکراینی را مجازات می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->