نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

ضعیف‌ترین بازیکن ایران درجام جهانی حامی کی‌روش!

  • کد خبر: ۱۳۷۶۸۲
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
  • ۲
ضعیف‌ترین بازیکن ایران درجام جهانی حامی کی‌روش!
سردار آزمون که بی تردید ضعیف‌ترین بازیکن تیم ملی درجام جهانی بود دراظهاراتی عجیب اعلام کرده کی‌روش را حمایت می‌کند تا درتیم ملی بماند!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سردار آزمون در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بی تردید یکی از ضععیف‌ترین بازیکنان تیم ملی ایران بود و با نمایش اسفبارخود درخط حمله تیم ملی تبدیل به یک عنصربی فایده در جام جهانی شد.

آزمون که با اصرار بی دلیل کی‌روش و با وجود اینکه هنوز به آمادگی کامل نرسیده بود به جام جهانی رفت و حتی موفق به زدن یک گل هم نشد، حالا تبدیل به حامی سرسخت کارلوس کی‌روش شده و تلاش می‌کند این مربی را در فوتبال ایران حفظ کند.

بدون شک تصمیم برای ماندن یا نماندن  کی‌روش درتیم ملی فوتبال ایران به عهده مسئولان فدراسیون فوتبال است و کمیته فنی باید درباره آینده این مربی نظر بدهند و شگفت آور است که سردار آزمون درمصاحبه‌ای صراحتا اعلام کرده خودم کاری می‌کنم این مربی در تیم ملی به فعالیت ادامه دهد!

ادعایی که اگرصحت داشته باشد، نشان می‌دهد برخی بازیکنان تا چه اندازه در تصمیم گیری‌های فدراسیون فوتبال نقش دارند و حتی ابایی هم از بیان آن دررسانه‌ها ندارند و درمصاحبه‌های خود به راحتی صحبت از حمایت از سرمربی تیم ملی می‌کنند.

شاید اگر بازیکنانی همچون آزمون در جام جهانی روی آمادگی وعمل به وظایف‌شان تمرکز می‌کردند تیم ملی نتیجه بهتری به دست می‌آورد، اما شاهدیم که این بازیکن با وجود عملکرد بسیار ضعیف خود در جام جهانی پا را فراتر از حیطه اختیاراتش گذاشته و صحبت از تداوم حضور کی‌روش درتیم ملی می‌کند، درحالی که تصمیم گیری در این خصوص باید به عهده مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال باشد!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
غلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
0
1
سلام مگر سردار برابر انگلیس بازی کرده وقتی هم در آخر بازی وارد زمین شد خط دفاعی انگلیس بهم ریخت مگر نیم دوم آمریکا بود که باعث گل زدنش بشود نیم اول کاملا" دفاعی بود.بدشانس هم بود دو تیرک زد .خبر گذاریهای خارجی از بازی خوب سردار یاد مکنند. یاد مان رفت با گلهای همین بازیکن وارد جام جهانی شدیم که در غیر اینصورت رنگ جام جهانی هم نمی دیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
1
0
بچه خودش رو آنقدر بزرگ می بینه که احتمالا وزیر ورزش رو هم عوض کنه. از دین که خبری نیست، از انسانیت و شرف چه عرض کنم. امیدوارم نسل اینجور آدمنماها منقرض شود.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->