شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل جزئیات جدید از تنظیمات اجرای بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو جزئیات جدید از حمله هکری به سازمان‌های اسرائیلی | مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» هدف قرار گرفته است موتورولا از دو گوشی جدید رونمایی کرد شیائومی با Redmi K70 Ultra به جنگ پرچمدارها می‌آید گمانه‌زنی جدید درباره زمان عرضه GTA 6 سرمایه‌گذاری ۱.۵میلیاردی مایکروسافت در G42 | امارات با هوش مصنوعی در منطقه می‌تازد وایبر پیام‌هایی را که نخوانده‌اید برایتان خلاصه می‌کند | پیام‌رسان قدیمی برمی‌خیزد
سرخط خبرها

این پردازشگر چینی می‌تواند تصاویر شما را با دقت بالایی به نسخه انیمه‌ای تبدیل کند

  • کد خبر: ۱۳۷۹۰۱
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
این پردازشگر چینی می‌تواند تصاویر شما را با دقت بالایی به نسخه انیمه‌ای تبدیل کند
سرویس چینی «ابعاد مرا تغییر بده» (Different Dimension Me) در توئیتر به دلیل قدرتش در تبدیل تصاویر واقعی به نسخه‌ انیمه‌ای به محبوبیت زیادی رسیده است.

شهرآرانیوز - سرویس چینی «ابعاد مرا تغییر بده» (Different Dimension Me) در توئیتر به دلیل قدرتش در تبدیل تصاویر واقعی به نسخه‌ انیمه‌ای به محبوبیت زیادی رسیده است. این سرویس به شما امکان می دهد هر عکسی را به سبک انیمه‌ها درست کنید. کاربران سراسر جهان سلفی‌های خود و همچنین عکس افراد مشهور را در این سرویس آپلود می‌کنند و نتایج را به اشتراک می‌گذارند. سازندگان این برنامه توسعه‌دهندگان پیام‌رسان محبوب چینی QQ هستند که متعلق به Tencent است.

این پردازشگر چینی می‌تواند تصاویر شما را با دقت بالایی به نسخه انیمه‌ای تبدیل کند

از این آدرس می‌توانید از سرویس «ابعاد مرا تغییر بده» استفاده کنید. هرچند رابط کاربری آن به زبان چینی است، اما به راحتی می‌توانید با آن کار کنید: کافی است عکس را در سرویس آپلود کنید، تا پردازشگر بعد از چند ثانیه با نتیجه‌اش شما را شگفت‌زده کند.  
 
این پردازشگر چینی می‌تواند تصاویر شما را با دقت بالایی به نسخه انیمه‌ای تبدیل کند

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->