معرفی انیمیشن | «خرگوش چاق» Big Buck Bunny
  • کد مطالب: ۱۳۷۹۸۱
  • /
  • ۰۳ دی‌ماه ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۹

معرفی انیمیشن | «خرگوش چاق» Big Buck Bunny

داستان انیمیشن کوتاه «خرگوش چاق» در یک دشت سرسبز و قشنگ و خوش‌آب‌وهوا رخ می‌دهد.

عاطفه جوینی - داستان انیمیشن کوتاه «خرگوش چاق» در یک دشت سرسبز و قشنگ و خوش‌آب‌وهوا رخ می‌دهد. اگر فکر می‌کنید در دشت‌های سرسبز و قشنگ هیچ اتفاق بدی نمی‌افتد و آنجا هیچ جانور بدجنسی پیدا نمی‌شود، سخت در اشتباهید!

همیشه در مکان‌های آرام و زیبا یک‌باره سروکله‌ی چند خرابکار پیدا می‌شود تا آرامش آنجا را به هم بریزند. خرگوش تپل داستان ما هرروز صبح با یک کش و قوس حسابی از خواب بیدار می‌شود.

از لانه‌اش بیرون می‌آید و با پروانه‌های قشنگ و رنگارنگی که در حال پروازند بازی می‌کند. تا اینجای داستان که همه‌چیز دارد خوب و عالی پیش می‌رود، اما صبر کنید! بالای درخت‌ها ۳ سنجاب بدجنس دارند بالا و پایین می‌پرند و نقشه‌هایی توی سرشان دارند، نقشه‌هایی برای شکار پروانه‌ها و اذیت کردنشان.

خرگوش تپل داستان ما درست است که خیلی مهربان است و آزارش به یک مورچه هم نمی‌رسد، اما باید در مقابل سنجاب‌ها کاری کند و جلو خرابکاری‌هایشان را بگیرد، آن هم به روش خودشان!

اگر می‌خواهید بدانید خرگوش تپل چه‌طور این کار را می‌کند، همین الان به تماشای این انیمیشن کوتاه و جذاب و سرگرم‌کننده بنشینید و از اتفاق‌های بامزه‌اش حسابی لذت ببرید!

نام:
خرگوش چاق
Big Buck Bunny

تاریخ انتشار:
۲۰۰۸

زمان:
۱۰ دقیقه

کشور سازنده:
هلند

کارگردان‌:
ساشا گودگبور
Sacha Goedegebure

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.