نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند سردار فدوی: عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است آمریکا قانونی کردن شهرک سازی‌های اسرائیل را در کرانه باختری خطرناک خواند رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند چین، خواهان پایان فاجعه انسانی در غزه شد تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند واکنش روسیه به کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال مخفیانه تسلیحات دوربرد آمریکایی به اوکراین کدام بازیگر زن باعث اغفال تتلو شد؟ فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش
سرخط خبرها

قالیباف: مجلس آماده اجرای داوطلبانه شفافیت است| منتظر اعلام نظر مجمع تشخیص برای شفافیت در سایر قوا هستیم

  • کد خبر: ۱۳۸۱۹۶
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
قالیباف: مجلس آماده اجرای داوطلبانه شفافیت است| منتظر اعلام نظر مجمع تشخیص برای شفافیت در سایر قوا هستیم
رئیس مجلس با بیان اینکه موضوع شفافیت در مجمع تشخیص در حال رسیدگی است، گفت: سیستم مجلس این آمادگی را دارد تا آراء آن دسته از نمایندگانی که داوطلب باشند، به صورت شفاف اعلام شود و برای سایر قوا، روال مجمع طی خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مالک شریعتی نیاسر در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه، ۱۳ آذر ماه) مجلس در تذکری گفت: در ایامی که همه ما در دانشگاه‌ها و مساجد جلسات پرسش و پاسخ داریم، یکی از سوالات اصلی مردم از نمایندگان درباره موضوع شفافیت است.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس در ادامه با بیان اینکه مجمع فرآیند رسیدگی به شفافیت را طولانی کرده است، اظهار کرد: شما که در مجمع هستید و بعضی از نمایندگان که در جلسات آن حضور دارند باید سنگ جلوی پای شفافیت را بردارند به خصوص که شما طراح و نخستین امضاکننده این طرح بوده و برای اجرای آن مصر هستید. باید با مجمع صحبت کرده و این پیام شیرین را به مردم بدهید.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر با بیان اینکه در این جلسه مجمع درباره موضوع شفافیت بحث و صحبت شد و آن را پیگیری می‌کنیم، عنوان کرد: با توجه به اینکه مجلس موضوع شفافیت را به تصویب رسانده، آن دسته از نمایندگانی که داوطلب هستند آرایشان اعلام شود، سیستم می‌تواند این کار را انجام دهد و انفورماتیک آمادگی آن را دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: آن‌هایی (نمایندگانی) که تمایل داشته باشند می‌توانند منتظر نظر مجمع باقی بمانند. این موضوع درباره بخش مجلس بود و درباره سایر دستگاه‌ها، روال مجمع طی خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->