علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

مدارس اردبیل فردا دوشنبه (۱۴ آذر ۱۴۰۱) تعطیل شد

  • کد خبر: ۱۳۸۲۴۵
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲
  • ۳
مدارس اردبیل فردا دوشنبه (۱۴ آذر ۱۴۰۱) تعطیل شد
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی اردبیل در سری قبل از ظهر فردا به علت برودت هوا غیرحضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن اسکندرزاده، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: مدارس پیش دبستانی و ابتدایی اردبیل در سری قبل از ظهر فردا به علت برودت هوا غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

وی افزود: همچنین فعالیت آموزشی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان سرعین به صورت غیر حضوری و از طریق «شاد» انجام و فعالیت مدارس دوره اول و دوم متوسطه این شهرستان در سری قبل از ظهر با ۱ ساعت تأخیر شروع خواهد شد.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: فعالیت آموزشی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان‌های مشگین‌شهر، نمین و هیر نیز در سری قبل از ظهر به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

اسکندرزاده ادامه داد: همچنین در منطقه ارشق مشگین‌شهر نیز فعالیت آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی در سری قبل از ظهر با ۱ ساعت تأخیر شروع خواهد شد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
0
0
مامی توانیم به مدرسه برویم چون برف زیادی آمده‌است و ما قبل از ظهری نیستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
0
0
سلام وقتتون بخیر ، چرا مدارس اردبیل تعطیل نمیشود؟ بچه های پیش دبستانی چه گناهی کردن تو این هوا میرن مدرسه؟؟؟؟؟
مسئولین آموزش و پرورش لطفا رسیدگی بفرمایند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
0
0
به نظر من اگر یه هفته ای مدارس اردبیل تعطیل بشه، بیماری از مدارس فروکش میکنه، ما حدود ۸۰۰ هزار تومان فقط امروز خرج ویزیت و دارو کردیم، از مسئولین درخواست میکنم رسیدگی فرمایید لطفا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->