خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی
سرخط خبرها

معلمان جامانده، مزایای رتبه بندی را تا پایان آذرماه دریافت می‌کنند +جزئیات

  • کد خبر: ۱۳۸۶۸۹
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
معلمان جامانده، مزایای رتبه بندی را تا پایان آذرماه دریافت می‌کنند +جزئیات
 سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: مشمولان جامانده مزایای رتبه یک رتبه بندی را تا پایان آذر دریافت می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ستاری فرد درباره پرداخت مزایای رتبه یک رتبه بندی معلمان اظهار کرد: ۸۰ درصد معلمان مزایای رتبه یک رتبه بندی را ماه گذشته همراه با معوقات هشت ماهه دریافت کردند.

وی افزود: ۲۰ درصد باقی مانده فرهنگیان هم تا پایان آذر ماه مزایای ۹ ماه گذشته دریافت می‌کنند.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: از مناطق و استان‌ها خواستیم که تا چهارشنبه ۱۶ آذر نسبت به صدور احکام اقدام کنند تا بتوانیم حقوق را همراه با مزایا در این ماه پرداخت کنیم، در کنار این موضوع به موازات صدور احکام مزایای رتبه بندی کار تعیین رتبه هم انجام می‌شود.

ستاری فرد یادآورشد: تاکنون احکام مزایای ۷۴۴ هزار فرهنگی صادر شده است.

وی همچنین عنوان کرد: همچنین بخشنامه اعمال آخرین مدرک تحصیلی معلمان صادر شده که در قانون رتبه بندی هم بوده است.

به گزارش ایرنا، آیین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان ۱۲ تیرماه امسال پس از چندین سال مطالبه فرهنگیان در دولت سیزدهم ابلاغ شد. این آیین نامه پس از رفع ایرادات که توسط کمیسیون تلفیق مجلس اعلام‌شده بود، پانزدهم مردادماه سال جاری نهایی شد.

وزیر آموزش وپرورش ۲۲ مرداد ماه اعلام کرد که سامانه رتبه‌بندی معلمان از امروز باز شده است و به صورت آزمایشی همکاران می‌توانند کار‌های خود را انجام دهند، اما از ۲۶ مرداد ماه سامانه به‌صورت رسمی شروع به کار خواهد کرد.

همچنین یوسف نوری ۲۴ مرداد ماه اعلام کرد: دولت با تلاش بی‌وقفه نظام رتبه‌بندی را اجرایی کرد و در همین راستا به زودی مبالغی به صورت علی‌الحساب به حساب معلمان مشمول طرح واریز خواهد شد.

براساس اعلام وزیر آموزش و پرورش، حدود ۸۱۰ هزار نفر از معلمان، مشمول رتبه‌بندی فرهنگیان خواهند شد.

همچنین به گفته مسوولان وزارت آموزش و پرورش در روز ۲۹ مرداد به ایرنا، رتبه بندی فرهنگیان به مرحله پرداخت رسید.

در این راستا یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش ۱۶ آبان ماه اعلام کرد: مصوب شده که همه فرهنگیان مشمول پرداختی مزایای رتبه اول رتبه‌بندی شوند تا بررسی‌ها در سازمان برنامه و بودجه صورت گیرد.

وی افزود: رتبه‌بندی معلمان برای تعداد بسیاری انجام می‌شود، در واقع با ۷۲ هزار بازنشسته حدود ۹۷۰ هزار نفر را شامل می‌شود.

منبع: ایرنا

بیشتر بخوانید: مهلت صدور احکام ترمیم حقوق معلمان تا پایان امروز (۱۶ آذرماه ۱۴۰۱)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->