سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند چین، خواهان پایان فاجعه انسانی در غزه شد تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند واکنش روسیه به کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال مخفیانه تسلیحات دوربرد آمریکایی به اوکراین کدام بازیگر زن باعث اغفال تتلو شد؟ فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش پشت پرده سفر پنهانی روسای شاباک و ارتش رژیم صهیونیستی به قاهره رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته است سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
سرخط خبرها

در سایه‌سار امنیت‌...

  • کد خبر: ۱۳۸۹۳۴
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
در سایه‌سار امنیت‌...
احساس امنیت و خود امنیت از ارکان مهم زندگی آدمی به حساب می‌آید که به لطف ایزد منان و زیر سایه امام‌عصر‌(عج) این امنیت و آرامش پایدار خواهد ماند.

پیامبر اکرم‌(ص) در حدیثی شریف می‌فرمایند: یک شبانه‌روز مرزبانی بهتر از هزاران سال عبادت است که شب‌های آن به نماز و روزهایش را به روزه بپردازید و این، اهمیت این موضوع را می‌رساند.

احساس امنیت و خود امنیت از ارکان مهم زندگی آدمی به حساب می‌آید که به لطف ایزد منان و زیر سایه امام‌عصر‌(عج) این امنیت و آرامش پایدار خواهد ماند.

مرزبانان در هر شرایط آب‌و‌هوایی و با هر مشکلی بدون تعطیلی و شبانه‌روز مشغول حراست از مرز‌و‌بوم کشور اسلامی ایران هستند تا دشمن جرئت تعدی به این خاک حتی برای اندکی نکند و مردم عزیزمان در سایه این آرامش و امنیت که بخش اعظم آن مرهون زحمات این زحمت‌کشان است، روز را به شب می‌رسانند و به لطف خداوند متعال و تلاش شبانه‌روزی فرزندان این خاک مقدس، آرامشی عمیق را درک می‌کنند.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همواره حافظ امنیت در جامعه ایران اسلامی بوده و از نقاط صفر مرزی تا قلب کلا‌ن‌شهرهای کشور را زیر چتر امنیتی خود از هرگونه قانون‌شکنی و جرم و جنایت مصون داشته است.

نیروی انتظامی با عنایت به مدد الهی و فرمایشات رهبر‌ معظم انقلاب‌(مدظله‌العالی) درراستای پیشرفت کاهش جرم در کشور اقدامات بسیار فاخر و ارزشمندی انجام داده و روز‌به‌روز همگام با فناوری‌های روز دنیا و روحیه‌‌ جهادی نیروی انسانی و جان‌بر‌کف، توانسته است برای گسترش امنیت مردم شریف ایران بالنده‌تر و مقتدرتر شود.

فراجا همواره در کنار مردم بوده و با حمایت همه‌جانبه‌‌ خود از ملت بصیر و فهیم ایران، مهم‌ترین شاخصه‌‌ یک ارگان نظامی را که اعتماد مردم است، با عملکرد مثبت خود کسب کرده و همواره با مخلان آسایش و آرامش مردم برخورد داشته و در این راه شهیدان بسیاری را تقدیم کرده است.

مرزبانی فراجا نیز به‌طور شبانه‌روز با رصد کامل نوار مرزی در همه مرزهای کشور پهناور ایران، توانسته است با جلوگیری از قاچاق سوخت، کالا و مواد مخدر و همچنین مقابله با اشرار و گروهک‌های معاند با جمهوری اسلامی ایران که همواره به‌دنبال ضربه‌زدن به تمامیت مرزی کشور جمهوری اسلامی ایران هستند، برگ‌های زرینی را در کارنامه‌‌ فراجا رقم بزند.

در پایان درود می‌فرستم بر سربازان پر‌افتخار و با‌صلابت کشور عزیزمان، به‌ویژه مرزبانان غیور که مردانه، ایثارگرانه و با‌غیرت در مرزهای مقدس کشور ایستاده‌اند و از وطنشان، دینشان و ناموسشان تا پای جان حراست و حفاظت می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->