معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

اینستاگرام شدوبن یا حذف پست‌ها از سیستم پیشنهاد محتوا را به کاربران اطلاع‌ می‌دهد

  • کد خبر: ۱۳۸۹۳۹
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
اینستاگرام شدوبن یا حذف پست‌ها از سیستم پیشنهاد محتوا را به کاربران اطلاع‌ می‌دهد
اینستاگرام از این به بعد حذف پست‌ها از سیستم پیشنهاد محتوا را به کاربران اطلاع‌رسانی می‌کند. پست‌هایی که ناقض قوانین باشند، توسط الگوریتم در بخش‌هایی مثل اکسپلور نمایش داده نمی‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز - براساس نوشته‌ ورج، اینستاگرام ازاین‌پس حذف پست‌های کاربران از بخش پیشنهاد محتوای مبتنی‌بر الگوریتم را به آن‌ها اطلاع‌رسانی می‌کند. تولیدکنندگان محتوا و کسب‌و‌کار‌ها با مراجعه به بخش تنظیمات می‌توانند به قابلیت جدید دسترسی پیدا کنند و بفهمند که پست‌هایشان از بخش‌های مختلف اینستاگرام حذف شده است یا نه.

در صورتی که حسابی تجاری دارید، با مراجعه به منوی تنظیمات و سپس بخش حساب کاربری و وضعیت حساب، می‌توانید پست‌های حذف‌شده از سیستم پیشنهاد محتوا را ببینید. اینستاگرام با تکیه بر الگوریتم نرم‌افزاری، برخی از پست‌ها را برای افرادی که فالور شما نیستند نیز نمایش می‌دهد، بااین‌حال اگر پست‌ها ناقض قوانین باشند، از بخش پیشنهادی خارج می‌شوند. این شرایط در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی به «شدوبن (shadowban)» معروف است.

الگوریتم نرم‌افزاری اینستاگرام پست‌ها را نه‌تنها در فید (صفحه‌ی اصلی) بلکه در بخش اکسپلور نیز به‌نمایش درمی‌آورد. این الگوریتم در سال‌های اخیر به‌شدت مورد توجه بوده، چون متا، شرکت مادر، ازطریق آن قصد دارد بهتر از قبل با تیک‌تاک رقابت کند. متا می‌خواهد تا پایان سال آینده‌ی میلادی تعداد محتوا‌های پیشنهادی را در فید بیش از دو برابر افزایش دهد.

به‌منظور حضور در صفحه‌ی اکسپلور و سایر بخش‌های اینستاگرام، پست‌ها باید از رهنمود‌های این شبکه‌ اجتماعی و یک‌سری قوانین دیگر تبعیت کنند. براساس قوانین، کاربران می‌توانند پست‌هایی را که حاوی صحنه‌های خشونت‌بار هستند (مثل دعوای چند نفر) پست کنند، اما این محتوا توسط الگوریتم به بقیه‌ی کاربران نشان داده نخواهد شد. تولیدکنندگان محتوا و کسب‌و‌کار‌ها می‌توانند پست را ویرایش یا حذف کنند و همچنین در صورت لزوم درخواست تجدیدنظر بدهند.

شماری از تولیدکنندگان محتوای اینستاگرام مدت‌ها است که ادعا می‌کنند این شبکه‌ی اجتماعی یک‌سری پست‌های هدفمند را بیشتر نمایش می‌دهد. با اضافه شدن قابلیت جدید، احتمالاً شفافیت بیشتری در این زمینه ارائه می‌شود.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->