برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

هفته‌ای سرد و بدون برد برای مشهدی‌ها

  • کد خبر: ۱۳۹۱۰۸
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
هفته‌ای سرد و بدون برد برای مشهدی‌ها
در هفته هفتم لیگ‌برتر فوتبال و فوتسال، «کیان» ۱۰گل خورد و «خانه من» به شکست‌ناپذیری‌اش پایان داد

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ هفته هفتم لیگ‌های فوتبال و فوتسال بانوان از مسابقات لیگ‌برتر کشور برای مشهدی‌ها هیچ امتیازی به‌همراه نداشت و یک تیم در خانه و دیگری خارج از خانه تن به شکست دادند.

پایان شکست‌ناپذیری مشهدی‌ها

تیم خانه من، نماینده مشهد در لیگ‌برتر فوتسال بانوان کشور، در شش هفته گذشته مقتدرانه شش پیروزی ارزشمند را کسب کرده بود و همراه با دو تیم دیگر بدون باخت، سه تیم اول جدول و مدعیان قهرمانی را تشکیل می‌دادند که فقط تفاضل گل توانسته بود آن‌ها را رده‌بندی کند. تیم مریم رضاپور، اما در دو هفته گذشته باید با همین دو رقیب اصلی روبه‌رو می‌شد. در هفته هفتم خانه من بیرون از مشهد به‌مصاف هیئت آمل رفت. تیمی قدرتمند که آن‌ها نیز هنوز رنگ شکست را ندیده بودند و شانه‌به‌شانه تیم مشهدی می‌آمدند.

اما این دیدار که در خانه آملی‌ها برگزار می‌شد، وضع دشواری را برای مشهدی‌ها رقم زد که درنهایت شاگردان رضاپور بعد از شش هفته پیروزی، بالاخره تن به شکست دادند. این دیدار با نتیجه ۲ بر ۰ به پایان رسید، البته برخی رسانه‌ها ۲ بر ۱ نتیجه این دیدار را اعلام کردند. یکی‌دیگر از سه تیم مدعی قهرمانی که تا این هفته نباخته بود، فولاد هرمزگان بود که در هفته هفتم، این تیم نیز در دیدار با سایپا به تساوی چهارگله رسید. به‌این‌ترتیب، این تیم هم برنده نشد. آمل تنها تیم بدون شکست تا این هفته است. هفته بعد تیم مشهد باید با هرمزگان دیدار کند که این دیدار نقشی مهم در جایگاه تیم خانه من در پایان نیم‌فصل دارد.

شکست کیان با ۱۰گل!

این هفته، هفتمین بازی از چهاردهمین دوره از مسابقات لیگ‌برتر فوتبال زنان نیز پیگیری شد و تیم کیان نیشابور تنها نماینده خراسان‌رضوی در لیگ‌برتر کشور در خانه به میدان رفت. ۲۷گل در مجموع پنج بازی هفته هفتم به‌ثمر رسید که ۱۰گل آن سهم خراسانی‌ها بود!

کیان در نیشابور میزبان سپاهان اصفهان بود. شاگردان مریم ایراندوست بعد از شکست ۱ بر ۰ هفته پیش برابر مدافع عنوان قهرمانی، برای ماندن در کورس قهرمانی و حفظ روحیه تیمی، به کسب پیروزی برابر کیان نیشابور نیازی مبرم داشتند. سپاهانی‌ها در یک بازی کاملا برتر و یک‌طرفه موفق شدند حریفشان را از پیش‌رو بردارند. در این دیدار، هاجر دباغی، باتجربه‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه سپاهان، موفق به هت‌تریک شد و مرضیه نیکخواه موفق شد دوبار دروازه حریف را باز کند.

زهرا علیزاده، افسانه اقبال، میترا نظری، طناز غضنفرپور و الهام فرهمند دیگر گل‌زنان سپاهان در این دیدار بودند. نکته جالب توجه درباره این دیدار، عطش سیری‌ناپذیر شاگردان ایراندوست برای گل‌زنی بود که با وجود برتری قاطع مقابل حریفشان، دو گل دیگر را در دقایق ۹۰ و ۹۱ وارد دروازه کیان نیشابور کردند. با این نتیجه، سپاهان با پانزده امتیاز همچنان در رتبه سوم جدول قرار دارد و کیان در قعر باقی ماند.

کیان نیشابور در هفت هفته گذشته لیگ‌برتر فقط یک برد به‌دست آورده است و اکنون با سه امتیاز و تفاضل گل منهای۲۱ در جایگاه نهم جدول رده‌بندی قرار دارد. این تیم خراسانی با دریافت ۲۴گل و به‌ثمررساندن سه گل، بیشترین گل خورده تا اینجای لیگ را دارد. هفته آینده کیان با پیکان دیدار می‌کند. پیکان هشتم است و فقط یک پیروزی بیشتر از کیان دارد. کیان برای بهبود اوضاعش در جدول محکوم به پیروزی در این بازی است.

در یکی‌دیگر از دیدار‌های این هفته، شاگردان مریم جهان‌نجاتی در تیم شهرداری سیرجان که باتوجه‌به تفاضل گل بهتر نسبت به خاتون بم در صدر جدول قرار دارند، در بازی با ایساتیس فارس، با نتیجه ۵ بر ۲ به پیروزی رسیدند. با این پیروزی، شهرداری سیرجان همچنان با نوزده امتیاز و تفاضل گل ۲۴ در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد. خاتون بم نیز پیکان را با شش گل شکست داد و در رده دوم باقی ماند. پالایش گاز از سد ملوان گذشت و زارع‌باتری سنندج ۲ بر ۰ بادرود تهران را شکست داد.

پیروزی مربی مشهدی در سوپرلیگ

همچنین در پایان این هفته، تیم‌های سوپرلیگ فوتسال برای سیزدهمین‌بار به میدان رفتند که مدعیان قهرمانی همگی پیروزی شدند. شاگردان نیلوفر اردلان که در هفته گذشته موفق به کسب پیروزی در یک دیدار شش‌امتیازی برابر پالایش نفت آبادان شده بودند، برای تداوم صدرنشینی به پیروزی برابر تیم چهارم جدول، مس رفسنجان، نیاز داشتند. اما در مقابل، مسی‌ها در هفته گذشته نتیجه را به نصر واگذار کرده بودند و آن‌ها نیز برای ماندن در جمع مدعیان قهرمانی به کسب نتیجه مطلوب در این مسابقه نیاز داشتند.

در پایان این دیدار، این پیکانی‌ها بودند که موفق شدند با گل‌های نسیمه غلامی، زیبا افروغ و دبل خانم‌گل فصل گذشته مسابقات، مارال ترکمان، از سد حریف کرمانی بگذرند و همچنان با ۳۲امتیاز در صدر جدول رده‌بندی باقی بمانند.

در دیگر دیدار حساس این هفته، باتوجه‌به مصدومیت سه بازیکن اصلی تیم نصر، فاطمه شریف مربی مشهدی، از بازیکنان جوانش در این دیدار بهره برد و درنهایت نیز موفق شدند با به‌ثمررساندن هفت گل از سد میزبان قعرنشین خود بگذرند. با این نتیجه، نصر با ۲۹امتیاز، همچنان جدی‌ترین دنبال‌کننده پیکان در صدر جدول است و به‌نظر می‌رسد مشابه رقابت حساس نصر و پیکان برای قهرمانی در لیگ‌برتر سال گذشته را امسال نیز در سوپرلیگ فوتسال زنان شاهد هستیم. پالایش نفت آبادان نیز هیئت نطنز را شکست داد. ملی حفاری نیز بالاخره ۵بر۴ رایزکو صفادشت را شکست داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->