معرفی بازی | شکارچی هیولاها «Nexomon: Extinction»
  • کد مطالب: ۱۳۹۱۸۶
  • /
  • ۱۷ دی‌ماه ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۱

معرفی بازی | شکارچی هیولاها «Nexomon: Extinction»

در بازی «شکارچی هیولاها» در نقش شکارچی ماهری خواهید بود که به سرزمینی پر از هیولاهای مختلف می‌رود و می‌خواهد آن‌ها را به دام بیندازد.

علیرضا وفایی نیا - در این بازی در نقش شکارچی ماهری خواهید بود که به سرزمینی پر از هیولاهای مختلف می‌رود و می‌خواهد آن‌ها را به دام بیندازد. بازی Nexomon: Extinction در دنیایی می‌گذرد که به دلیل وجود هیولاهای مختلف در حال منقرض شدن است.

حالا شما باید به عنوان نجات‌دهنده‌ی دنیا، به انجمن رام‌کنندگان بپیوندید و از این اتفاق جلوگیری کنید. در واقع شما آخرین امید نجات این دنیای جادویی هستید. شما در دنیای بازی می‌توانید آزادانه گردش کنید و به جاهای مختلف سر بزنید تا با شخصیت‌های بازی آشنا شوید و مأموریت‌های موجود در بازی را پیدا کنید و انجام دهید.

درجه‌ی سختی بازی حالتی پویا دارد و همیشه ثابت نیست. یعنی هرقدر شخصیت شما قدرتمندتر شود، دشمنان و هیولاها هم به همان اندازه قوی‌تر می‌شوند تا روند بازی نه خیلی سخت و نه خیلی آسان پیش برود.

جز مأموریت اصلی، در دنیای بازی، مأموریت‌های جانبی مختلفی هم برای انجام دادن وجود دارند که با انجام آن‌ها جایزه‌ها و امتیازهای مختلفی به دست می‌آورید. بازی تنوع فراوانی در دشمن‌ها و هیولاها دارد و سازندگان ۳۸۱ موجود مختلف را در این سرزمین قرار داده‌اند.

اگر بخواهید تنها مأموریت اصلی را انجام دهید و فقط به سراغ دشمنان اصلی بروید، تمام کردن بازی حدود ۲۵ساعت زمان خواهد برد، اما اگر می‌خواهید تمام سرزمین بازی را زیر پا بگذارید و مأموریت‌های جانبی را هم انجام دهید، بیش از ۶۰ساعت در دنیای هیولاها ماجراجویی در پیش خواهید داشت.

 

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.