امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳) اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد مزایده ملک ۶۵ هزار متر مربعی امیرمنصور آریا به دلیل معوقات مالیاتی رئیس‌جمهور در دیدار با اسماعیل هنیه: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌پذیر نیست
سرخط خبرها

پیکر شهید المهندس با شعار مرگ بر آمریکا به خاک سپرده شد

  • کد خبر: ۱۴۰۸۷
  • ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
پیکر شهید المهندس با شعار مرگ بر آمریکا به خاک سپرده شد
ساعاتی بعد از حمله موشکی به نیرو‌های آمریکایی در پایگاه عین الاسد در غرب استان الانبار عراق، پیکر مطهر شهید حاج ابومهدی المهندس رییس ستاد نیرو‌های الحشد الشعبی با شعار مرگ بر آمریکا در نجف اشرف به خاک سپرده شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در میان ناله‌های سوزناک امروز چهارشنبه اهالی نجف و نیرو‌های مجاهد همرزم شهید حاج ابومهدی المهندس، لحظاتی قبل پیکر این شهید مقاومت در نجف اشرف و جوار بارگاه مطهر امیر المومنین علی (ع) به خاک سپرده شد.

همرزمان و خانواده شهید ابومهدی المهندس با این فرمانده ارشد نیرو‌های الحشد الشعبی آخرین وداع را با شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» و تاکید بر خونخواهی از آمریکایی‌ها به خاطر شهادت المهندس و شهید سردار قاسم سلیمانی انجام دادند.

پیکر سرداران شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیرو‌های سپاه قدس و ابومهدی المهندس رییس ستاد نیرو‌های الحشد الشعبی و همراهانشان بعد از مراسم تشییع بی سابقه در دو کشور عراق و ایران و برپایی نماز میت توسط حضرت آیت الله خامنه‌ای مقام معظم رهبری در تهران و نماز میت توسط آیت الله «بشیر النجفی» در نجف اشرف امروز به خاک سپرده شد.

هواپیما‌های بدون سرنشین آمریکا جمعه شب گذشته ۱۳ دی کاروان حامل سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد با دستور دونالد ترامپ رییس جمهوری امریکا مورد هدف قرار دادند و آنان را به شهادت رساندند.

سردار شهید سلیمانی به دعوت رسمی «عادل عبدالمهدی» نخست وزیر عراق از دمشق به بغداد رهسپار شده بود، اما «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا با نقض همه قوانین بین المللی دستور به شهادت رساندن آن‌ها را صادر کرد.

لحظات خاکسپاری المهندس با توجه به اینکه حسرت و اندوه فراوانی در بین مردم عراق و خصوصا همرزمان این شهید ایجاد کرده بود، با شنیدن و مشاهده حملات موشکی به بزرگ‌ترین پایگاه نظامیان آمریکا در خاک عراق، برای دل‌های دغدیده سوگواران عراقی تسلی بخش شد.


منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->