حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آغاز بلیت فروشی اولین بازی شهرخودرو در آسیا

  • کد خبر: ۱۴۱۱۲
  • ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳
آغاز بلیت فروشی اولین بازی شهرخودرو در آسیا
با اعلام باشگاه شهرخودرو بلیت فروشی دیدار این تیم در پلی آف جام باشگاه‌های آسیا از دقایقی پیش شروع شده است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ نکته جالب در این مورد نرخ‌های متغیر قابل خرید جایگاه‌های مختلف است و گران‌ترین بلیت به تماشاگران میهمان اختصاص دارد که قیمت آن ۱۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

هواداران شهرخودرو البته می‌توانند بلیت پشت دروازه‌ها را با قیمت هر بلیت ۲۰ هزار تومان و روبروی جایگاه را ۳۰ هزار تومان تهیه کنند.

نرخ بلیت جایگاه ویژه نیز ۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

مسابقه تیم‌های شهرخودرو و برنده دیدار تیم‌های هندی و بحرینی اولین بازی یک تیم فوتبال مشهد در رقابت‌های آسیایی است. جدالی که روز اول بهمن ماه و از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام رضا آغاز خواهد شد.

شهرخودرو در صورت برتری در پلی آف اول، باید در قطر به مصاف کریم انصاریفرد و هم تیمی هایش در السیلیه برود و در صورت برتری در پلی آف دوم در گروه B رقابت‌ها با قهرمان دوره قبل یعنی الهلال عربستان و تیم‌های پاختاکور ازبکستان و شباب الاهلی امارات مصاف خواهد دهد.
 
علاقمندان می توانند با شماره گیری کد دستوری #8080*6655* یا مراجعه به وب سایت شهرخودرو و یا از طریق اپلیکیشین هوشمند کانون هواداران شهرخودرو بلیت را تهیه نمایید.
 
منبع: ورزش سه
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->