ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
گام بزرگ بانوان هندبالیست برای قهرمانی

اشتادسازه مشهد، پیروز فینال زودرس لیگ برتر هندبال شد

  • کد خبر: ۱۴۲۵۸
  • ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱
اشتادسازه مشهد، پیروز فینال زودرس لیگ برتر هندبال شد
تیم هندبال اشتادسازه مشهد توانست با نتیجه ۲۳ بر ۱۵ تیم تأسیسات دریایی تهران را در حساس‌ترین بازی لیگ شکست دهد و یک قدم دیگر به کاپ قهرمانی نزدیک شود.
مژده رنگیان - تیم هندبال اشتادسازه مشهد توانست با پیروزی خانگی در حساس‌ترین بازی لیگ، یک قدم دیگر به کاپ قهرمانی نزدیک شود. هفته نهم لیگ برتر هندبال بانوان تنها ۲ دیدار داشت که البته این ۲ بازی هرکدام جذابیت‌ها و حساسیت‌های ویژه‌ای دربرداشت. در مهم‌ترین بازی و شبه‌فینال فصل، ۲ تیم مدعی قهرمانی در مشهد به‌مصاف هم رفتند و در اصفهان نیز ۲ تیم همشهری در یک شهرآورد حساس برابر هم به میدان رفتند. نفت گچساران در کیش حاضر نشد و کازرون نیز به‌خاطر کناره‌گیری ارشیاشید، استراحت کرد.

میزبانی از مدعی تهرانی
اشتادسازه، تیم مشهدی و صدرنشین لیگ، در خانه خود میزبان تیم دوم جدول و مدعی قهرمانی بود. تیم تأسیسات دریایی تهران و شاگردان مهسا معتمدی در هفته دوم لیگ و در دور رفت موفق شدند نماینده مشهد را ۲۴ بر ۲۱ از سد راه خود بردارند و قدرت خود را به رخ حریف بکشند. با آغاز دور برگشت، بزرگ‌ترین مأموریت اشتادسازه، گرفتن انتقام از تیم پایتخت بود. تیم تأسیسات نیز می‌دانست برای قهرمانی باید این دیدار را پیروز شود. ساعت ۱۱ صبح روز جمعه ۲۰ دی‌ماه، سالن شهید بهشتی مشهد میزبان حساس‌ترین دیدار بود. پیش از شروع این رقابت، دختران هندبالیست در رختکن، آخرین توصیه‌های مربی تیم قاسم شعبان‌پور را به دقت گوش دادند و راهی زمین بازی شدند. پیش از آغاز رقابت، کادر فنی و بازیکنان تیم اشتادسازه با قرائت فاتحه و اهدای گل به سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی ادای احترام کردند.

تماشاچیان خاص در سالن بهشتی
نسبت به هفته‌های گذشته تماشاچیان بیشتری در سالن حضور داشتند. دختران مؤسسه توان‌بخشی «همدم» که امسال به جمع هواداران ثابت مسابقات بانوان پیوسته‌اند، در این بازی نیز دختران تیم مشهد را تشویق می‌کردند. با گذشت دقایقی از بازی، جایگاه ویژه میزبان چهره‌های جدیدی شد. زارعی، رئیس هیئت هندبال خراسان رضوی، عبدا... کافی، قاسم شعبان‌پور، اصغر سهمی و پدران ومادران و خانواده بازیکنان مشهدی و چندین چهره دیگر برای اولین‌بار در سالن حاضر شدند و بازی نماینده بانوان مشهد را از نزدیک تماشا کردند. درحالی‌که اشتادسازه از حریف پیش بود، ملیحه یغمایی‌پور، بازیکن شماره ۴، در اثر برخورد با بازیکن حریف دچار خو‌ن‌ریزی شدید بینی شد که برای دقایقی او را از زمین دور کرد و بازی را با بینی بانداژشده ادامه داد.

جشن پیروزی بزرگ
هیجان مسابقه و تشویق حاضران در سالن در نیمه دوم به اوج خود رسیده بود و همچنان پایتخت‌نشینان به‌دنبال کم‌کردن فاصله با میزبان بودند؛ اتفاقی که هیچ‌گاه در طول بازی رخ نداد. کوبل داوری از طریق سیستم بی‌سیم با یکدیگر ارتباط داشتند و توانستند این دیدار حساس را به بهترین شکل مدیریت کنند، به‌طوری‌که اعتراضات خیلی کمی ازسوی هر ۲ تیم در طول مسابقه دیده شد. آخرین اتفاق این دیدار نیز ثانیه پایانی بازی بود که بازیکنان اشتادسازه تصور کردند بازی تمام شده و همگی وارد زمین شدند و به خوش‌حالی پرداختند، اما داوران اعلام کردند یک شوت برای تیم حریف باقی مانده و بازیکنان را برای قرارگیری در جایگاه خودشان فراخواند. با برخورد شوت بازیکن تأسیسات به دیواره دفاعی اشتادسازه، سوت پایان نیز به صدا درآمد و با نتیجه ۲۳ بر ۱۵، بازیکنان این پیروزی بزرگ را جشن گرفتند.

شافعیان: خوب و جنگنده بودیم
نشمین شافعیان، سرمربی تیم اشتادسازه، با اشاره به پشت‌سرگذاشتن یک دیدار نفس‌گیر گفت: خداراشکر ۲ هفته تمرین خیلی خوب داشتیم و از اول دی‌ماه وارد اردو شدیم. برای این بازی کاملا آماده شده بودیم و بچه‌ها همه برنامه‌ها را در زمین پیاده کردند و از آن‌ها رضایت دارم و عملکرد خوب و جنگنده‌ای داشتند. او ادامه داد: تأسیسات نیز بازی بسیاری خوبی را به نمایش گذاشت و به آن‌ها نیز خسته‌نباشید می‌گویم. به‌نوعی فینال زودرس روز جمعه برگزار شد، به‌این‌دلیل که در دور رفت ۲ امتیاز بازی برابر تأسیسات را از دست داده بودیم و باید در دور برگشت آن را جبران می‌کردیم. سرمربی کردستانی تیم مشهد تصریح کرد: هنوز قهرمانی ما مسجل نشده است و باید پله‌پله برای بازی‌های پیش‌رو برنامه‌ریزی کنیم. خداراشکر تا اینجا خوب پیش رفته است. هفته آینده در اصفهان با فولادمبارکه سپاهان بازی داریم و برای کسب ۲ امتیاز بعدی باید به میدان برویم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->