ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان
سرخط خبرها

بند «آنتی پیکه» در قرارداد‌های بارسلونا

  • کد خبر: ۱۴۳۵۵
  • ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
بند «آنتی پیکه» در قرارداد‌های بارسلونا
مسئولان باشگاه بارسلونا به منظور رهایی یافتن از برخی حواشی این تیم، تصمیم جالبی اتخاذ کرده‌اند.
جنجال‌های مرتبط با فعالیت‌های حاشیه‌ای و غیرفوتبالی جرارد پیکه آنقدر زیاد بوده که باشگاه بارسلونا را مجاب کرده برای جلوگیری از تکرار این موارد به دنبال راه چاره باشد.

در میان تمام بازیکنان فعلی و سابق تیم فوتبال بارسلونا جرارد پیکه نه تنها جنجال‌ساز‌ترین فرد در شبکه‌های اجتماعی بوده بلکه به سبب فعالیت‌های غیرفوتبالی‌اش یکی از پرمشغله‌ترین بازیکنان محسوب می‌شود.

او این روز‌ها علاوه بر تمریناتش در بارسلونا درگیر مسائل مربوط به رقابت‌های جام تنیس دیویس هم هست، جامی که او اکنون جزو سهامداران و مسئولان برگزاری‌اش محسوب می‌شود. به همین دلیل حواشی مربوط به فعالیت او در این حوزه با سر و صدا‌هایی همراه بوده که باشگاه بارسلونا را هم درگیر کرده است.

طبق اعلام نشریه ABC اسپانیا، منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا فاش کرده‌اند که این باشگاه به منظور جلوگیری از وقوع چنین اتفاقاتی در مورد سایر بازیکنان، از این پس در قرارداد‌هایی که با بازیکنان خود می‌بندند، آن‌ها را ملزم به قرار دادن تمام تمرکز خود روی فوتبال و وظایف‌شان در قبال این تیم می‌کند. طبق این گزارش، هر بازیکنی که بعد از این بخواهد پیراهن بارسلونا را به تن کند، باید به صورت انحصاری خودش را وقف این تیم کند و از انجام فعالیت‌های حرفه‌ای دیگری که باعث تحت الشعاع قرار گرفتن وظایفش نسبت به این تیم شود خودداری کند، مگر با دریافت مجوز از باشگاه.

زندگی چند وجهی جرارد پیکه که درگیر فعالیت‌هایی مانند کترینگ، ارتباطات، گردشگری، مد و لباس، بازی‌های الکترونیک، نوشیدنی و ... می‌شود نمونه بارز همان چیزی است که باشگاه بارسلونا نمی‌خواهد در زندگی سایر بازیکنانش مشاهده کند. پیکه علاوه بر این فعالیت‌ها، به دلیل خریداری یک تیم در دسته‌های پایین فوتبال اسپانیا (تیم آندورا) و برگزاری رقابت‌های جام دیویس روز به روز پرمشغله‌تر می‌شود و زمان کمتری برای فکر کردن به فعالیت‌های فوتبالی‌اش دارد.

علاوه بر این‌ها باشگاه بارسلونا قصد دارد از اینکه سایر بازیکنانش راه پیکه را برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی در پیش بگیرند، ممانعت به عمل آورد و به همین دلیل در نظر دارد بندی در قرارداد‌های آن‌ها بگنجاند که آن‌ها را از استفاده از شبکه‌های اجتماعی در طول برگزاری اردو‌ها، بازی‌ها و تمرینات محروم کند تا بار دیگر از بروز جنجال‌هایی نظیر آنچه پس از جدایی نیما از بارسلونا و خودداری آنتوان گریزمان از پیوستن به بارسلونا در سال ۲۰۱۸ رخ داد، جلوگیری به عمل آورد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->