افکار عمومی جهان مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه و کرانه باختری است تاکید فرمانده ارتش بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند سردار فدوی: عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است آمریکا قانونی کردن شهرک سازی‌های اسرائیل را در کرانه باختری خطرناک خواند رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند چین، خواهان پایان فاجعه انسانی در غزه شد تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند واکنش روسیه به کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال مخفیانه تسلیحات دوربرد آمریکایی به اوکراین کدام بازیگر زن باعث اغفال تتلو شد؟ فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است
سرخط خبرها

ویدئو| اعترافات محمدمهدی کرمی و سیدمحمد حسینی که صبح امروز اعدام شدند

  • کد خبر: ۱۴۳۹۳۷
  • ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
  • ۱۸
ویدئو| اعترافات محمدمهدی کرمی و سیدمحمد حسینی که صبح امروز اعدام شدند
محمدمهدی کرمی و سیدمحمد حسینی، عوامل اصلی جنایتی که منجر به شهادت مظلومانه، سیدروح‌الله عجمیان شد، صبح امروز ۱۷ دی‌ماه ۱۴۰۱ به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، دوازدهم آبان ماه بود که تعدادی از اغتشاشگران در اطراف آرامستان بهشت سکینه و کمالشهر کرج به بهانه شرکت در مراسم چهلم یکی از جانباختگان اغتشاشات با ایجاد ناآرامی و ریختن سنگ و چوب و نخاله‌های ساختمانی، اقدام به بستن آزاد راه کرج – قزوین و اختلال در عبور و مرور خودروها، تخریب اموال عمومی و خصوصی و ضرب و جرح مامورین کردند. در حوادث این روز، سیدروح‌الله عجمیان یکی از حافظان امنیت مظلومانه به شهادت رسید.

شهید عجمیان بدون هیچ سلاحی به همراه تعدادی از مردم که به جهت انسداد آزادراه در ترافیک مانده بودند در حال کمک جهت رفع انسداد بود و در این حین به صرف اینکه لباس بسیجی بر تن داشت مورد حمله اغتشاشگران قرار می‌گیرد و تعدادی از آن‌ها با قساوت و بی‌رحمی وی را به شهادت می‌رسانند.

در پی این حادثه تلخ و ناگوار، بلافاصله پرونده‌ای در دادسرای امور جنایی و جرایم خاص کرج تشکیل و بازپرس مربوطه دستورات قضایی لازم را جهت شناسایی و بازداشت متهمان به اداره کل اطلاعات استان البرز صادر می‌کند. در این پرونده در مجموع برای ۱۶ نفر از متهمان قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست صادر و در تاریخ ۹ آذر جلسات دادگاه انقلاب اسلامی و دادگاه کیفری یک استان البرز برای رسیدگی به اتهام افراد دخیل در شهادت روح الله عجمیان و حوادت آن روز بهشت سکینه کرج آغاز شد.

در جلسات دادگاه متهمان صراحتا نحوه شهادت سید روح‌الله عجمیان را تشریح و به نقش خود در این جنایت اعتراف کردند. همچنین تصاویر و اسناد مرتبط با این واقعه نیز در دادگاه به نمایش در آمد. پس از دستگیری عوامل شهادت سیدروح الله عجمیان، در بازسازی صحنه جرم متهمان نحوه قتل را بازسازی کردند.

همچنین اظهارات و اقاریر صریح و متعدد متهمان مبنی بر ارتکاب جرایم و تشریح صحنه جرم، کشف آلات و ادوات جرم از متهمان، بازبینی تلفن همراه آن‌ها و کشف مطالب مجرمانه، تصاویر و فیلم‌های منتشر شده از روز حادثه مبنی بر نحوه به شهادت رساندن مدافع امنیت شهید سید روح الله عجمیان نیز تماما اتهامات متهمان را اثبات می‌کرد.

براساس احکام صادرشده اولیه محمدمهدی کرمی و سیدمحمد حسینی، به اتهام افساد فی الارض از طریق ارتکاب جرایم علیه امنیت کشور، حمله به مامورین حافظ امنیت و جنایت علیه تمامیت جسمانی افراد که موجب اخلال شدید در نظم عمومی و ناامنی در کشور و منتهی به شهادت سید‌روح‌الله عجمیان شد، به اعدام محکوم شدند.

برهمین اساس و پس از طی تمام مراحل قانونی و تایید رای از سوی دیوان عالی کشور، حکم اعدام محکومان محمد مهدی کرمی و سید محمد حسینی صبح امروز اجرا شد.

تعداد بازدید : 1261

اعترافات محمدمهدی کرمی

تعداد بازدید : 1136

اعترافات سیدمحمد حسینی

در همین باره بخوانید: 

محمدمهدی کرمی چگونه سیدروح‌الله عجمیان را به شهادت رساند؟

«سیدمحمد حسینی» کیست و چرا اعدام شد؟

محمدمهدی کرمی و سیدمحمد حسینی اعدام شدند+ جزئیات

محمدمهدی کرمی کیست و چرا به اعدام محکوم است؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
1
8
واقعا خسته نباشین که سرمایه های مملکت رو یا فراری میدین یا اعدام میکنید یا میندازینشون به جون هم تا کشته بشن حناتون پیش احمق ترینا هم رنگی نداره
ایرانی
United Arab Emirates
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
2
1
چقدر سنگدلانه و وحشیانه !! اعدام بهترین کار است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
2
1
نوش جونتون اعدام براتون کمه آدم چه قدر سنگدل باشه که یک نفر رو بیهوش اینقدر بزنه تا طرف شهید بشه‌
Kian
Canada
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
تف تف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
1
1
لعنت خدا به شما گرگهای هار چطور دلتون اومد!!!!
ناشناس
Sweden
۰۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
0
0
اخ داغ این بچه ها ازتون خدا بگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
0
0
اینا همه ریختن یکی روکشتن بلاخره یکی متهم اوله ومیتونه اعدام بشه، نه واسه یکی ۱۶تا اعدام بشن، طبق قانون ردیف متهم باید مشخص ومجازات بشه نه اینجوری که حق نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
1
0
اگه جون خودتو تکه پاره کرده بود باز حرف مفت میزدی
شهید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
1
0
سرمایه؟ این اوباش وحشی سرمایه هستن؟ اگر جوانهای خودتونو اینجور کتک بزنن بازم میگی اینا سرمایه هستن واعدام نکنید؟!!!
روز بَس روشن و تو در شب تار...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
1
0
اونهایی که میگن چرا اعدام کردید امیدوارم یکی همین بلا رو سر عزیزترین کس خودشون بیاره ببینیم حکمشون چیه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
0
1
دست شون به اصلی ها نرسید بی گناه ها رو کشتن مردم رو به جون هم انداختید و میکشید قاتل شماها هستید
م‌س
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
0
0
عجب
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
0
1
اعترافات اجباری
ک
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
0
0
نامردی
مینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
1
0
ناشناس ۱۴:۰۶ از کی تا حالا یک جانی و داعشی رذل که با بی رحمی تمام و قساوت قلب یک انسان رو به بدترین شکل میکشه شده سرمایه ؟؟؟!!!
ارميتا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
1
ميخام بدونم اين كجاش عدالته كه واسه به نفر دو نفرا اعدام كردن چند نفره ديگه هم تو همين پرونده حكم اعدام گرفتن واقعا خودتون حالتون از خودتون بهم نميخوره از اين دل سنگي كه تو سينه داريد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
1
1
با تشکر از همه مسئولینی که با تلاش بی وقفه، سرنوشت مملکت را به اینجا رسوندند و حالا با سرکوب و اعدام میخواهند جبران کنند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
0
1
این عدالته اخه هنوز معلوم نیست قاتل اصلی کی بوده !!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->